Hva gjør

tante82/MAx6

Glad i forumet
jeg for å utsette/avlyse IVF???????? Går det an??

Fikk dere ikke ordnet opp i problemene deres?
Dumt dere må avlyse tante82[:(]

Alt er så usikkert enda,så jeg føler at det er bedre å utsette det til vi har fått ordnet opp helt. Vi driver å leter etter et sted å bo oppi det hele,nettopp solgt huse.  Å oppi det hele så fortalte en kompis meg her en dag at han har ventet på å få meg i 7 år. Jeg hater å sitte mitt i saksa slik som er avgjørende for framtiden. Tror vi trenger sommeren på oss,men går det bra med oss så vill jeg angre på at vi ikke starter opp med IVF nå [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Tusen takk alle sammen for hjelpen[:)] Setter stoooooooor pris på det[:)] Vi har funnet ut av ting å er sammen. Vi ble enige om å bruke sommeren på hverander,ev reise til syden å pleie kjærligheten[:)] Det som er litt rart,er at brystene mine er blitt så ømme,de har vert det noen dager nå. Ømme på siden liksom. Skal ha TR til helgen. men er det virkelig mulig at jeg kan være gravid?? Hadde de samme ømmeheten sistt jeg var gravid.

Så fint at dere er kommet i enighet..
Plei kjærligheten og nyt hverandre i mellomtiden..så håper jeg at dere blir klare for ivf når dere har funnet ut av ting[;)]

ORIGINAL: siwro

Plei kjærligheten og nyt hverandre i mellomtiden..så håper jeg at dere blir klare for ivf når dere har funnet ut av ting[;)]

Viktig å pleie kjærligheten

ORIGINAL: siwro

Back
Topp