Hva gjør...

ORIGINAL: MilieE

Koser, leker, snakker, synger og koser litt mer[:D] Hehe..[;)]

ligger på gulvet.osv.

Prater, leker, etterlikner hverandres lyder, blir han litt ekstra utålmodig ser vi på ting rundtom i liligheten, f.eks julestjerna
i vinduet, bilder på veggen osv. Synger endel, triller litt turer, besøker venner, han blir med dit jeg går, skal det kokes flasker er han med på kjøkkenet i vippestol og leker med dyra på den, annerledes/sterkere lys der inne, så det liker han!
babygymmen, trener nakke og rygg, og det beste av alt: Håkon digger eventyr og sanger på tegnspråk [:D][:D][:D]
han skravler og glaner noe veldig, artig det, kanskje han lærer litt han også [:)]

Når Adrian er våken koser jeg mye med ham, snakker (og han "svarer" tilbake), synger for ham (av og til høres det nesten ut som om han synger med [:D]), danser med ham, lar ham ligge en del på magen, titter i speilet sammen, går på oppdagelsestur rundt i leiligheten, klapper hundene, ser på fiskene i saltvannsakvariet (han er skikkelig fasinert av dem[:)]), lar ham ligge under babygymmen slik at han kan leke litt for seg selv (greit når jeg f.eks.spiser frokost eller sette på en vaskemaskin) eller ser litt på gamle barnetv serier på youtube slik som "Gulars", "Lokomotivet Thomas" og "Postman Pat" (kun 1 episode til dagen).  Når vi skal spise middag så får han sitte litt i vippestolen og  leke med lekene som er på den.

Han er ofte med på dansetreninger/kvelder/workshop.  Første gang da han kun var 2 uker gammel[:D].  Er mye våken da og vil få meg seg alt som skjer. Så er det jo så mange som vil holde og kose med ham også der.

Går veldig mye tur, men han sovner som regel med en gang vi kommer ut.

sitter mye med dem på fanget og koser oss med singstar, hopping i fanget, ene karen liker å ligge under babygym å leke, mens andre karen liker seg bedre i vippestolen.. di liker seg dessuten kjempegodt på badet på stellebordet, pludrer og styrer som verst der, også prøver di å "finne seg selv" i speilet

vi prater, synger, hun ligger under lekestativet sitt, hopper, ser på tv[8D], ligger på magen.
storesøster tar med henne i leken. da sitter hun og flirer.

Back
Topp