Hva gjør..

misi

Flørter med forumet
..dere på en fredag som denne? :) Jeg prøver å vaske huset jeg, mens mannen er på jobb, men det er sannelig ikke enkelt med konstant kvalme! Eneste positive er at vaskebøtta er med rundt :P
 
Hjemme fra barnehage og helsesøster, så da nyter vi tanken på høstferie så lenge :)
 
Har fått gjort litt husarbeid i formiddag, vært hos naboen og drukke kaffi og slarvet, gått tur med naboen, laget middag og skal nå på kveldsvakt på jobb :)
 
Studiedag, så hjemme og jobber litt med en oppgave. Var så ruskevær, så snuppa er hjemme med meg også. Tok oss en kosedag med barne-tv og god frokost :-))
 
Nesj... Gjør nå det samme som jeg gjør hver dag da. Sitter hjemme å spyr. Venter på at dagen skal gå. Venter på å få livet mitt tilbake.
 
Hehe, det er nesten så jeg må le litt.. Av ren sympati, fordi jeg kjenner følelsen og oppgittheten! Men tenk så koselig det blir når formen blir bedre og magen begynner å vises! :D Gleder meg!
 
Også er det godt å se at det finnes folk som klarer å fungere normalt også ;) GOD FREDAG alle sammen ;)
 
Hei, ja samme her og, studie på dagen, så hjemme m mann og datteren, taco, nam, ha en fin kveld alle sammen:)
 
etter en lang dag på jobb skal kvelden nyyyyyytes foran tv med familien og nystekte vafler :-) Go helg :-D
 
Back
Topp