Hva gjør vi nå da?

ajasto

Forelsket i forumet
Som sagt tidligere da så lå morkaken i veien sist vi var på ultralyd. Vi skulle også for første gang få vite kjønnet men det ville den lille absolutt ikke nei. Jeg har vært en del bekymret i det siste for jeg vet at vår familie får det tøft hvis jeg må igjennom keisersnitt osv. Som dere alle vet så har vår eldste en rekke diagnoser som gjør vår hverdag nokså vanskelig og komplisert.
Men over til poenget da. Jeg hører alle snakker om 3d ultralyd noe jeg aldri har prøvd før så i går kveld bestemte jeg meg for at jeg ville ta en slik, for å se at alt har ordnet seg. Ringte til dem i dag tidlig og fikk time en og en halv time etterpå tro det eller ei. Det positive er at morkaken er utav veien og alt er bare super fint. Men det rare var jo at han spriket med beina noe så kolosalt. Var skikkelig rart å se på. Hihi så endelig fikk vi se kjønnet. Å det blir til alles store sjokk................................................

ei JENTE Ååååå jeg trodde pappaen hadde gått i gulvet. Han måtte spørre opp igjen hva jordmor sa. Hihi. Himmel og hav hvordan skal dette gå da[:D], vi har jo bare greie på gutter vi og nå forventet vi at 4 gutten også skulle komme. Så nå har jeg for første gang i mitt liv vært å kjøpt noe i rosa....... Så nå må jeg begynne å si hun ikke han. [:)][:D][;)][8D]

ååh.. Så koselig med ei lita jente etter en lang rekke med gutter..[:)]

Og det er jo flott at morkaka har flyttet seg, deilig å slippe å bekymre seg mer for det..

åååå så koselig med ei jente da, blir nok stass. Godt å høre at morkaka har flyttet seg.

Nå trodde jeg det var en gutt siden du skrev "han" i starten.. hehe

Gratulerer så mye med ei jente da! blir nok stas!

Hehe. Kjenner meg igjen. men slapp å forholde meg til rosa denne gang også.
Super at morkaka var kommet på rett plass.

Så flott med så gode nyheter - ja, med morkaka altså... det er jo en god nyhet med lillesøster i magen, men så lenge barnet er friskt hadde dere nok blitt glade for en gutt også tenker jeg [:D]

Håper du kan ha et fint svangerskap nå da, og får en fin fødsel som gjør at du er raskt på bena etterpå!

Ja vi hadde blitt kjempe glad for en gutt vi. Men nå er alt bare nifst. Hehe[:D] Kan oss ikke på jente vi. Gleder meg til vi får bilda, hun tok jo over 20 stk. Jordmor sa hun var nok veldig egenrådig for hun nektet å flytte seg. Samme hvor jordmor skvulpet magen så flyttet hun seg ikke.
Hun skulle ligge med hodet mot høyre siden min og ansiktet ned. Med en hånd over fjeset. Hihi. Helt til vi skulle gi oss. Da hadde det gått en time. Da snudde hun seg. Så det ble bilde på oss hihi[:D]

Så stas med ei jente da!! Det er topp at morkaken er ute av veien og at dere fikk svar på kjønnet. Kan tenke meg det var overraskende ja!

Så bra med en bekymring mindre - og gratulerer med ei prinsesse i magen[:)]

Back
Topp