Hva gjør oktoberdamene 7 mai?

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har vært på jobb, undervist i 5 timer for så å karre meg hjemover med vond hals... blæh... må vel krype til korset for å ta en strep test hos legen i morgen tenker jeg,... håper ikke det er noe snusk...

Ellers skal vi ha Chicken Tandoooooooooooooooooooori til middag, det skal jo bli litt nammenamm kjenner jeg :)

I kveld skal jeg endelig sove sammen med veslefjes igjen, da jeg har måttet holde meg unna ham pga smittefaren, skal bli godt å holde rundt den vesle kroppen igjen :)

Så bra gutten er bedre :) kan tenke det blir fint ja :)

I dag har vi vært på gåtur fra 11 til nå, med et stopp innom jobben min der jeg ordnet noe mens ungene lekte :) så nå er det middag før det er videre på vift :)

Barneselskap til eldstemann.. innrykk om litt over 1 time.. siste forberedelser nuh :)

Jammen godt å høre at gutten din er bedre ingen så du også får kose litt med han igjen! :)
Håper de ikke finner noe hissig rask i halsen din på testen ;)

Jeg har vært på jobb som vanlig, vært innom nav en tur og ellers bare slappet av.
Tirsdager er det besteforeldrene henter Thale i bhg så i dag kan vi egentlig gjøre hva som helst fram til hun skal legge seg, men r ingen gode ideer på hva vi skulle finne på...
Bestille mat ute et sted hvertfall :)

Jeg skal først på tur med hunden, så drar jeg på besøk til ei venninne. Gleder meg, det er alltid koselig :-)

Jeg hadde planer om å starte litt av babyshoppinga i dag, men siden vi fikk beskjed om motsatt kjønn på ul i går, kan de ikke lenger si om det blir gutt eller jente... Skal tilbake i juli, så får vente til den tid med shoppingen. Litt mer artig syns jeg å handle ting til et bestemt kjønn :)

Mannen har vasket og ordnet ute på balkongen i dag, så nå er den klar for sommerværet som meldte seg i dag. Han har også vasket e X antall mskiner med klær og sånt, så nå kan vi brette til den store gullmedaljen. Han har virkelig stått på i dag :D Etter vi hentet lillemor i bhg reiste vi agårde for å gjøre litt andre ærender, hun havnet på McD for litt mat, is og leking, og når hun er i seng er det middagstid for foreldrene :) Marinert biff med amandine poteter, grønnsaker og fløtesaus. Mmmm, ble litt sulten... Godt hun snaaart skal legge seg :p

Har vært hjemme med sønnen min i 2 dager, pga planleggings dager i barnehagen :) ,
har vært ute nesten hele dagen, for har hatt kjempe fint vær i dag,
Vi har vasket bilen min og sykkel hans :p ble så rene så det :D

Jeg har vært på jobb i dag og det var vel det. Rakk akkurat hjem til å gi snuppa kveldsmat. Og i timen etter det har det vært inn og ut av rommet for å legge henne. Litt sta og vanskelig i dag visst :P

Jeg har vært på føste kontroll hos jordmor idag :) Så har jeg vært på jobb fra 13-17 og etter det har jeg ikke gjort så veldig mye egentlig :P hehe

Her har det ikke skjedd så mye idag. Ungene har vært i Bhg,jeg har prøvd og gjort litt i huset..rart hvor all klevasken kommer ifra ???

Her har det ikke skjedd så mye idag. Ungene har vært i Bhg,jeg har prøvd og gjort litt i huset..rart hvor all klevasken kommer ifra ???
Klesvasken har det med å hope seg opp på null komma niks her i huset også. Spesielt siden jenten vår på 14 mndr fortsatt gulper en del. Krysser fingrene for at nestemann ikke blir en gulpe-unge :)

Har hatt Ovédie hjemme fra sykehuset i går og i dag da hun har feber og er forkjølet. Kjedelig da, med feber når det er over 20 grader og knallsol ute. Måtte stikke ut da vaskedamene kom så dro på butikken. Har også fått opp lounge og spisemøbler på verandaen så nu er det klart til sommer.. Kjenner at det har vært to harde dager med henne hjemme, blir godt når hun er tilbake i bhg i morgen og jeg får slappet av. Skulle ønske det fantes en kur mot bekkenløsning og dårlig form/ matlyst i svangerskap :p

Klesvasken har det med å hope seg opp på null komma niks her i huset også. Spesielt siden jenten vår på 14 mndr fortsatt gulper en del. Krysser fingrene for at nestemann ikke blir en gulpe-unge :)

Hehe ;) godt det er flere ;)

Back
Topp