Hva gjør mest vondt???

fisken

Forelsket i forumet
Så akkurat en gammel episode av venner for livet hvor Chandler har et veldig godt spørsmål. Hva er vondest av å føde et barn eller et skikkelig spark i balla? Ingen har jo opplevd begge deler. Noen teorier? [:-]

Det får vi nok aldri et godt svar på siden vi jenter føder og gutta får sparkke [:D]

Hehehe, dette har vi diskutert hjemme hos oss også....Kom fram til at begge deler må være sinnsykt vondt, men at en fødsel varer lenger enn smertene fra et spark i balla.

Godt man slipper å oppleve begge tingene sier nå jeg!!

Det sies jo at jentene er laget for å føde barn for vi tåler så mye mer smerter en gutta og det tror jeg kan stemme [:D]
Håper det ikke er gutter her inne å ser det hi hi hi [:D]

vet dere hva som irriterer meg??
samboeren min har hatt nyresteinproblem, og han mener at det er verre enn å føde.at vi kvinnfolk ikke aner hva smerte er for noe før man har hatt det..da blir eg litt het i toppen,altså!!!!
vi må bli minimum 10 cm bredere over hofta og skal presse ut en enorm vannmelon, og dei skal presse ut en bitte liten stein!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......................

ORIGINAL: Tammis

Mannfolk er pingler. Derfor har de det verst!!

Fine [:D]

ORIGINAL: bast

Jeg tror faktisk at et spark i balla er verst for det kommer jo til syvende og sist ikke noe godt ut av det for mannen[:D]

Signerer deg jeg![;)]
Kommer bare litt an på hvor hardt spark det er...

ORIGINAL: monicabebe

Hehehe, dette har vi diskutert hjemme hos oss også....Kom fram til at begge deler må være sinnsykt vondt, men at en fødsel varer lenger enn smertene fra et spark i balla.

Godt man slipper å oppleve begge tingene sier nå jeg!!

enig der

Vits om temaet!

En kvinne som lå å skulle føde ville dele smertene sine med sin mann.
Først fikk han 20% av smertene, mannen kjente ingeting.
Så fikk han 50% av smertene...fortsatt ingen smerte hos mannen.
Så fikk han hele 80% av smertene, men nei...kjente fortsatt ingeting.
Så fikk han alle smerter, og fødselen var over å de skulle hjem
...da lå postmannen DØD på trappa!

Back
Topp