Hva gjør man?

Jeg nedprioriterer ALT annet enn hvile og søvn. Legger lista så lavt som mulig i hverdagen, vasker og rydder sjeldnere og planlegger ekstremt lettvinte middager. Det meste annet utgår for øyeblikket. Når man setter seg ned og prioriterer så er det egentlig overraskende lite man absolutt MÅ gjøre :)
 
Er også ekstremt trøtt. Sitter på kontor så må ta meg mange småturer for å ikke sovne. Og heise skrivebordet opp sånn at jeg kan stå innimellom. Etter jobb er det full rulle med aktiviteter osv for barna. Sovner som regel når jeg legger barna om kvelden :sleep002
 
Vært helt sinnsykt trøtt og tappet for energi i flere uker selv. Var ikke sånn med førstemann (eller så hadde man mer mulighet til å hvile da hehe..). Jeg fortalte tidlig til sjefen at jeg var gravid, så har fortsatt hjemmekontor som en del av tilretteleggingen. Rakk ikke vaksinere meg før jeg ble gravid heller, så selvom alle er tilbake på kontoret jobber jeg fortsatt hjemme.
spiste lunsj foran pc og tok en powernap da jeg skulle ha lunsj. Det hjalp:happy: og så nedprioritere absolutt alt av husarbeid osv.
Frisk luft hjelper, og så måtte jeg ty til 1-2 kopper kaffe eller te ila dagen (selvom kvalmen gjorde at det ikke fristet). nå er jeg 10+0 og er plutselig ikke så trøtt lenger.
Håper det løsner for dere andre snart også! ❤️
 
Back
Topp