Hva gjør man

Hva får man gjort? Glede seg over at barnet ditt vil få en jevnaldrende tante/onkel? Tenk deg hvor nære de blir? Har opplevd noe lignende selv. Bare koselig, syntes jeg da. Men skjønner du synes det er rart.

Hvor gammel er du? Mora di?

Spørs heilt om hvor gammel hun er, om hun har funne ny som ikkje har fra før osv!! I min situasjon hadde det ikkje vært ok men så er hun 54! Pappa fikk ny etter bror min fikk så han var onkel til ei på 2 når han kom! For meg var det ok, men ikkje for resten av søskenflokken! Eg hadde ikkje syns det var ok nå! Men er mye som ligger bak!

Hadde reagert i din situasjon og!

Ja han har barn i fra før også.. I tillegg så er det så masse som ligger bak hele historien her..

Har tatt ansvar for småsøskene min hele barndommen min i stedet for å leke med andre barn som man normalt skal gjøre.. Jeg kommer ikke til å gjøre det den her gangen, men er redd for at hun setter enda et barn til verden som hun ikke klarer å ta vare på..

Trist å stå på sidelinjen og se uten å kunne gjøre stort! Har tatt meg av broren min eg og heilt siden han var født! Eg er veldig glad i han og kunne ikkje vært han foruten! Meeeen den graviditeten skulle aldri skjedd!

Huff, synes det høres ut som en kjip situasjon :/ Håpe det ordne sæ t d bæste :)

Det hørtes ikke enkelt ut, skjønner godt at du synes det er vanskelig. :confused:

Back
Topp