Hva gjør man?

muffinsdronningen

Glad i forumet
Han vil ikke ha pupp, hyler med en gang den kommer i nærheten av munnen. men sutter besatt på hånden sin. NEKTER smokk.

?????????

han gjorde dette i gårkveld, tydelig trøtt men ingen soving før han endelig tok puppen halv 2. og nå igjen det samme...

Meg hadde det samme problemet,fant ikke noe problem med sønnen min,men jeg tror jeg hadde for lite melk,s,dermed ble han sur når han kom nær puppen og hylte og bøyde hode tilbake. Så nå får han mme og virker fornøyd...og har ikke noe problemer med med flaska. Har du nok melk? Eller så kan det være en lesning han har fått i nakken eller ryggen

etter en stund, så tar han til slutt puppen...tror jeg har nok. virker nesten som han er overtrøtt, men vet ikke....

storesøster var slik hos meg, førte til stress hos meg, dermed kom ikke melka og da ble hun enda sintere. hos meg hjalp det med nesespray som gjør at melka kommer fortere... pass på å ikke presse barnet til brystet, da utvikler mange angst for puppen - de spiser når de er sultne nok! (skulle ønske jeg greide tenke slik med hun første, men stresset tok overhånd..) håper det løser seg:-)

Her gjør snuppa ofte det, hjelper ofte når jeg legger meg ned og ammer liggende, eller skfiter pupp så hun ligger andre vei.
Men er veldig rart her, hun kan være i superbra humør, men med engang jeg prøver å legge henne til så skriker hun..

Back
Topp