hva gjør man

stoltmortil4

Gift med forumet
når ryggen har klikket?
jeg har så utrolig vondt at tårene presser på uansett hvilken vei jeg sitter,står eller går.
burde komme meg i seng også,for er alene hjemme med 4unger,og de må opp og ut imorgen,og jeg på jobb.
men hvordan skal jeg sove???????????????
klarer jo ikke å legge meg heller[X(]
helvete asså,er så typisk når mannen er borte.....................
(sorry,måtte bare syte litt)[&o]

høres ikke bra ut, er det ingen du kan ringe som kan komme å hjelpe deg litt?

Jeg fikk en plutselig bekkenlåsning her for snart 2,5 uke siden. Kunne hverken ligge, sitte, stå, krabbe og iallfall ikke gå. Heldigvis skjedde dette på dagen da, så jeg ble hentet av anbulansepersonel og kjørt til kiropraktoren[:-] Da følte jeg meg kul altså[X(]

Har ikke noen tips egentlig, for ingenting hjalp utenom sterke medikamenter. Og det kan man ikke akkurat ta når man er alene hjemme.

God bedring, håper det på mirakuløst vis blir bedre iløpet av natten.

Stakars deg..*klemme på*

Har desverre ingen gode råd å gi deg,men du har lov til å sutre altså.... har man vondt å er alene med 4 små,så skjønner jeg godt at tårene presser på...
Men du er jo super woman,(og min helt)så du biter vel tenna sammen igjennom smerten,og får ungene av gårde.Så får du holde deg hjemme i fra jobb,glemme hus arbeid og alt...slappe av og evnt.komme deg til en lege eller noe...

GOD BEDRING SNUPPA,MASSE KLEMMER HER I FRA

takk...er deverre dårlig med hjelp imorgen med ungene.mannen kommer hjem imorgen kveld,men det er de få timene på morran jeg må klare....
jaja får pien meg i seng,og håpe på et under iløpet av natta

ORIGINAL: Masallah xxl

Stakars deg..*klemme på*

Har desverre ingen gode råd å gi deg,men du har lov til å sutre altså.... har man vondt å er alene med 4 små,så skjønner jeg godt at tårene presser på...
Men du er jo super woman,(og min helt)så du biter vel tenna sammen igjennom smerten,og får ungene av gårde.Så får du holde deg hjemme i fra jobb,glemme hus arbeid og alt...slappe av og evnt.komme deg til en lege eller noe...

GOD BEDRING SNUPPA,MASSE KLEMMER HER I FRA

blei litt rørt her asså.så herlig du er[:)]

Huff hørtes ikke noe godt ut..

Ser du har ei på 9 år, kansje hun kan hjelpe deg pitte litt med de som er yngre??

Håper du kommer deg fort,for det er ikke noe kjekt med ryggplager..

Masse god bedring [:)]

Prøver igjen... Telefonen tulla etter at jeg hadde skrevet et langt svar.

For det første - ha smertestillende og vann ved senga så du kan ta det før du står opp i morgen.

Ryggplager er så mangt, men for meg kan smertestillende og en varm dusj hjelpe på så jeg sovner. I senga har jeg en ekstra dyne som jeg danderer så den avlaster. Ut av senga er noe dritt. Åler meg ned i knestående på gulvet, og reiser meg så opp ved å holde meg i senga. Alternativt sove i en god stol.

God bedring

Back
Topp