Hva gjør man...

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
...når man ikke kommer over mannen????

(eller x'en da....som jeg haaater å kalle han )

Jeg savner han.
Jeg savner ungene når de er hos han.
Jeg savner at vi er sammen alle 4.
Jeg er så rastløs når jeg er hjemme alene...går liksom og venter på noen som ikke kommer. SUKK!

Veit ikke jeg....[&o]
Gjøre ting slik at du ikke tenker så mye på han, prøv å ikke sitt mye alene..
Vær med venner og familie når barna er hos han.. nyt litt alene tid, plei deg selv[:)]
Ta tiden til hjelp å se på alt det positivet med barna og livet du har med dem[:)]
Er nok ikke annet enn å la tiden lege alle sår..

Lykke til [:)]

Huff, jeg var så lenge lei meg etter det rota seg til, og jeg og eksen min gikk fra hverandre..... Men tiden leger alle sår. Nå ser jeg på han mer som en venn jeg var sammen med, og at det var en mening med den tiden vi var sammen, og at det ikke var meningen at vi skulle være mer sammen. Han var jo min beste venn, og vi hadde knallgo sex[:(][:(] ikke ofte men godt... Nå kunne jeg ikke tenkt meg å være sammen med han. Bare hvis vi var på en øde øy, kanskje. Det har blitt som en sorg, og den blir lettter etterhvert, og plutselig dukker det noe nytt opp!!!
KLEM

Klemmepå!! Det er vanskelig, men det blir bedre!

Jeg skulle gjerne likt å vite hva en gjør, for jeg er i akkurat samme situasjon.

Jeg savner han hele dagen, hver dag..har tryglet, bedt og grått uendelig mange ganger!
Livet føles bare så helt for jævlig, dagene er bare så utrolig lange, nettene enda verre!

Trist at du har det sånn.. kan ikke være noe kjekt..

Det går vel over med tiden.. det er jo ingen trøst.. Men vet ikke helt hva jeg kan råde deg til.. annet enn å prøve å være masse sosial.. få tankene over på noe annet

Klem til deg[:)]

Back
Topp