Hva gjør man..

Horomonella

Gift med forumet
...om mor i mammapermisjon blir skikkelig syk (bronkitt, lungebetennelse eller lignende) sånn at hun ikke kan ta seg av barnet, og far jobber i egen bedrift uten noen ansatte som kan ta over for han. Hva gjør man da? (sett at besteforeldrene ikke bor i samme bygda)

huff da.. kinkig situasjon.. Men har far kanskje en forsikring, som kan brukes ved sykdoms tilfeller? Som dekker tap av utgifter?

ORIGINAL: lilletrampe

du må få sykemeld så pappan kan ta din permisjon[;)]

Men pappan kan ikke stenge bedriften pga han er alene der og har masse kunder som MÅ ha varene sine. Det er ikke meg det gjelder, men har en venninne som har opplevd dette, hun måtte reise til foreldrene sine tre timers biltur unna. (hun måtte kjøre selv, full i feber...)

ORIGINAL: mams81

huff da.. kinkig situasjon.. Men har far kanskje en forsikring, som kan brukes ved sykdoms tilfeller? Som dekker tap av utgifter?

Det kan hende, fallt meg ikke inn at det fantes en sånn forsikring. Men det gjør det sikkert... hmm.. [:)] 

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: Hebra

ORIGINAL: lilletrampe

du må få sykemeld så pappan kan ta din permisjon[;)]

Men pappan kan ikke stenge bedriften pga han er alene der og har masse kunder som MÅ ha varene sine. Det er ikke meg det gjelder, men har en venninne som har opplevd dette, hun måtte reise til foreldrene sine tre timers biltur unna. (hun måtte kjøre selv, full i feber...)

nei, hva gjør man da[8|] at hun måtte kjøre, ja hva skal de gjøre på nav eller et annet sted da[8|](ikke for å være frekk altså) Men har man ingen å passe ungen, så har man ingen...

Bare lurte på om det var noen andre her som har vert i samme situasjon som kan fortelle hva de gjorde jeg. Det er ikke lett å ha egen bedrift å bli pappa da(eller mamma for den del..), vanskelig både med permisjon og annet...

Back
Topp