hva gjør man når folk titter??

x1xlille umulius

Gift med forumet
bor i en 4 mannsbolig i 2etg...
har stua mi ut mot rommet til ho på andre siden (en annen 4 mannsbolig)
og ho står stadig og stirrer over her.. det er ingenting annet enn
det huset her ho ser fra rommet. og vi ser det så tydlig også at ho ser over på oss..

nå har naboen fest under. jeg var akkurat på verandaen og der stod ho.. hi gikk litt til
siden når jeg gikk ut... ahhh[:'(] men der stod hun når jeg var ute for 1.5 time siden ca også.
når jeg lagde mat i 19 tiden....

ho er ei skikkelig skravle kjerring også[&:]

kanskje jeg skal begynne å vinke til ho[8D][:D]

ja som regel blir folk litt rare når man da vinker tilbake eller roper hei hei osv.

har selv gjort det i litt andre settinger og folk blir så forfjamsa og rød i trynet hehe....

men så irriterende da. kan jo buse ut med: ser du no intresangt eller? hva glor du på? har du ikke noe annet å titte på?

kanskje flashe puppa hehe... plagsomt med "kikkere" noen er så ekstremt nysgjerrig at det må gjøre vondt for dem.

Vink til henne.

Eller lag en stor plakat hvor du skriver "Har du ikke noe bedre å gjøre enn å stå og glo?"

Ja det burde du, begynne og vink[8D] gjorde jeg med nabon til søstra mi....han glente konstant ned til hu, stilte meg i vindu og vinka som bare det.... ble plutslig borte gitt[:D][:D][:D]

Kan du ikke finne på noe sprøtt så hun får noe å sladre om?

ORIGINAL: Cornelia80

Kjøpt persiennere[8D][:D]

det har jeg... men liker ikke å ha dem nede. føler meg så innesperra..
(liten leil vettu)[;)] også skifta jeg vinduer forrige uke så dem er "borte"...

men ho har sine helt nede.. og stapper hode imellom når ho glor[8D][:D]
dumme kjerring...

Du får flashe puppa[:D] Så enten forsvinner hu fort, eller så kommer hun til å stå der mer enn nå[;)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Vink til henne.

Eller lag en stor plakat hvor du skriver "Har du ikke noe bedre å gjøre enn å stå og glo?"

jaaa en stoor plakat!!!!!!!!!!! 1,5 timer går ikke under "tilfeldigvis i vinduet!-kategorien hehe!

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Vink til henne.

haha, denne må du prøve

Back
Topp