Hva gjør man med "rabiate unger"?

*FruM*

Elsker forumet
Hjelpes meg!!

Thea er helt gal i dag! [:o]
Trudde ikke trassalderen kom alt nå?
Men hva gjør man? Når de blir ILSINTE når de ikke får viljen sin.
Hun bare hyler og gråter, ligger på gulvet og er helt gal! [:-]

Hva gjør man?!?!?

overse de[:-]
eneste som funker.
gir du etter, er det gjort

Jeg lar bare mi ligge der og rase fra seg, prøve å få ho over på andre ting og leker. Funker ikke det, så bare ligg der da tenker jeg.

Ho er jo like gammel som di og.

Sjekker om det er noe som feiler ungen, før du angriper trassen. 

Ignorer, ignorer og ignorer... Inget poeng i å snakke til poden her i huset ihvertfall når han blir sånn.. Evt setter jeg han nederst i trappa og sier at han får skrike seg ferdig/bli ferdig med å være sint og så snakker vi sammen etterpå... Kan gå laaaang tid før han roer seg...

Avledning, med leker osv..
Eller så må man vel bare overse det?
Sjeldent det funker med ignorering her, for han kan holde på i flere timer da og det syns jeg ikke noe om..
Men det funker ganske ofte å avlede. Finne noen leker eller en bok. Da glemmer han fort hvorfor han var sint[;)]

http://www.barnemix.no/index.php/barn-ungdom/helserelatert/374-hva-gjor-vi-nar-barnet-trasser.html

ORIGINAL: Sicily

http://www.barnemix.no/index.php/barn-ungdom/helserelatert/374-hva-gjor-vi-nar-barnet-trasser.html

OH! Her må det leses!!! [:D]
Takk!
Hun roet seg til slutt - etter at hun ble litt oversett.

Får se hvor lenge det varer! [:-]

jeg ville gått vekk fra henne når hun holder på slik.over se det.

du kan jo si "nå går mamma opp i stua så kan du komme opp når du er ferdig med dette tullet" vist du kommer til ordet [:D]

lykke til.

ååh sånn er det her også idag!
Jonas blir 19 mnd i morra, og fra igår og til idag har vært rene marerittene...

Hvor lenge holder ungene deres på liksom? Hun var på lekerommet og når hun hadde vært der en stund uten å roe seg gikk jeg inn, spurte om hun skulle være snill nå. Men når det ikke hjalp lot jeg henne være der lengre... Osv!

Hvor lenge holder de på liksom? Jeg er sikker på at hun kunne holdt på en time i strekk liksom!
Og da hadde hu vel sovnet av utslitthet ellerno! [:-]

Bruker å la de rase en god stund, så spør jeg om de vil ha litt kos eller trøst eller noe (ofte skjønner ikke minsta selv hvorfor hun blir så sint), og så holder jeg de hardt, og så er det over.[:)]

ORIGINAL: *FruM*

Hvor lenge holder ungene deres på liksom? Hun var på lekerommet og når hun hadde vært der en stund uten å roe seg gikk jeg inn, spurte om hun skulle være snill nå. Men når det ikke hjalp lot jeg henne være der lengre... Osv!

Hvor lenge holder de på liksom? Jeg er sikker på at hun kunne holdt på en time i strekk liksom!
Og da hadde hu vel sovnet av utslitthet ellerno! [:-]

Heh, igår holdt han på fra jeg hentet i bhg halv 4, og til leggetid i 18.30 tiden..
BARE trass.. Slenger seg ned, sparker og slår, og helt villmann..
Idag, hentet jeg kl 3, og det var jo bare dumt.. Hylte fra det sekundet jeg kledde på han i bhg og til han var i seng 18.15..
Ohyes, dette er herlig du!! [:'(]

Back
Topp