N
Nummer1(-:
Guest
...med 3 små gutter - untatt kino, pirbadet, zitrus - som er gøy...tips mottas med takk [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kimbja, det er en god ide...bare at vi var der for ikke så veldig lenge siden[:)]
Hva med en tur i Tyholttårnet?
ORIGINAL: kimb
Hva med en tur til Værnes for å se på flyene. det er jo ikke i Trondheim...
Bussen opp til Skistua hvor men kan ake og/eller spise en vaffel eller noe sånt. Gå veien opp til Gråkaillan og se på utsikten.
Munkholmen(er kanskje stengt på vinteren?)
Nei, jeg vet ikke jeg. Er så lenge siden jeg har bodd der så jeg vet ikke helt hva byen har å by på[:)]
ORIGINAL: Skrukkefillehaug
ORIGINAL: kimb
Hva med en tur til Værnes for å se på flyene. det er jo ikke i Trondheim...
Bussen opp til Skistua hvor men kan ake og/eller spise en vaffel eller noe sånt. Gå veien opp til Gråkaillan og se på utsikten.
Munkholmen(er kanskje stengt på vinteren?)
Nei, jeg vet ikke jeg. Er så lenge siden jeg har bodd der så jeg vet ikke helt hva byen har å by på[:)]
ORIGINAL: Tøsaja, kanskje det.....3 til 10 år.....kan det blir kjedelig for den minste da kanskje?!
vitensenteret er kjempemorsomt da...
men det er kanskje for barn som har begynt på skolen.
vet ikke hvor gamle de er de du har med deg...?
ORIGINAL: villanellatror jaggu det blir vitensenteret jeg[;)]
Sønnen min på 6 har elsket vitensenteret siden han var 2- 3 år han[:)]. Vitenskapsmuseet er også bra. I Ila er det også en radiobilklubb Drevet av voksne men har enkelte helger hvor barn kan komme å kjøre. Klatrekurs for unger fra 7 år og oppover på Dora (trur jeg det er)