Råsa Muffin! Gift med forumet 24 Jan 2010 #1 Om man har sinnsykt tannverk og absolutt bør dra til tannlegen, men ikke har råd? Kan man søke om hjelp til det? Feks nav eller noe?
Om man har sinnsykt tannverk og absolutt bør dra til tannlegen, men ikke har råd? Kan man søke om hjelp til det? Feks nav eller noe?
Råsa Muffin! Gift med forumet 24 Jan 2010 #3 ORIGINAL: CandyMam Man får delt opp regninga [:)] Gjør man? [:D] Men da går det jo fint, hørte at man ikke kunne få giro eller noe som helst jeg. At alt skulle betales der og da.
ORIGINAL: CandyMam Man får delt opp regninga [:)] Gjør man? [:D] Men da går det jo fint, hørte at man ikke kunne få giro eller noe som helst jeg. At alt skulle betales der og da.
Råsa Muffin! Gift med forumet 24 Jan 2010 #4 ORIGINAL: Arianne SmartASS ORIGINAL: Frk.Råsa! ORIGINAL: CandyMam Man får delt opp regninga [:)] Gjør man? [:D] Men da går det jo fint, hørte at man ikke kunne få giro eller noe som helst jeg. At alt skulle betales der og da. Hos tannlegen min er det sånn iaffal.. kontant eller kort, ingen giro.[;)] Hmm.. ring og hør da, om de ikke gjør det til vanlig, så kan det jo hende de er med på en ordning..?[:)] Ok, så da er det helt sikkert forskjellig fra sted til sted. Da skal jeg sjekke hvordan det er her .. Takk [:D]
ORIGINAL: Arianne SmartASS ORIGINAL: Frk.Råsa! ORIGINAL: CandyMam Man får delt opp regninga [:)] Gjør man? [:D] Men da går det jo fint, hørte at man ikke kunne få giro eller noe som helst jeg. At alt skulle betales der og da. Hos tannlegen min er det sånn iaffal.. kontant eller kort, ingen giro.[;)] Hmm.. ring og hør da, om de ikke gjør det til vanlig, så kan det jo hende de er med på en ordning..?[:)] Ok, så da er det helt sikkert forskjellig fra sted til sted. Da skal jeg sjekke hvordan det er her .. Takk [:D]