Hva gjør man da a?

gizmo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Vi leier en kjellerleilighet her, det er ikke spes lytt, men vi hører godt tramping i gulvene.
Det som er problemet er at de på kveldstid, gjerne mellom 21-24 tramper og styrer så sinnsykt..
En ting er barna, skjønner at de løper osv, men kl 23 på kvelden??
Nå kl 20.30 begynte de å hamre noe voldsomt der oppe og det høres GODT hit..

Mini våkner HELE tiden og dette har blitt et problem.. Vi har sendt de MANGE meld og prøvd å si i fra, men vi får ikke svar på noe som helst.. Og ikke virker de som om de tar det i betraktning heller..

Er jeg veldig sær? Hva skal vi gjøre da?
Er litt styr at mini våkner både 3 og 4 ganger i løpet av kvelden KUN fordi de romsterer så voldsomt der oppe[:(]

da hadde jeg flytta.. vet ikke om du egentlig kan kreve noe i og med at det egentlig er deres hus.. ?

Noen som vet litt mer kan sikkert svare[:)]

Vi skal flytte etterhvert, men det jeg synes er leiest er at de ikke engang svarer.. NADA.. Synes kanskje man da burde revurdere å leie ut når man ikke kan oppføre seg på en høfflig og god måte..

Samtidig vil jeg bare si at de har 3 etg, og barnas soverom er ikke i etg over oss.. Jeg syntes kanskje de i det minste kunne prøvd å holde levenet i 3etg kanskje? Altså når klokka er over 23 og vi sier fra mner jeg[&:]

Synes det er frekt av de å ikke svare!

Meeen...jeg leier UT selv, og må si at jeg i begynnelsen gikk litt på "tå hev".
Men så tenkte jeg, skitt heller: det er JEG som EIER og DE som leier - de kan flytte om de vil. Derfor lever jeg nå som normalt.

Selvfølgelig tar jeg hensyn, venter med å sette på vaskemaskin, støvsuger når jeg vet de ikke er hjemme osv., men vanlige trampelyder og sånne ting gjør jeg ingenting med.

Er det lenge til dere skal flytte da?
Kan jo evt ringe på oppe hos de og snakke face to face. Kanskje det hjelper?

Altså, at vi hører de og det bråker litt innimellom er da greit det.. Det hører jo med på å leie i en kjeller..
Men det er det at det ALLTID begynner etter 21 som plager meg litt.. Og iom at de har barn selv så vet de vel at barn som regel soverp å den tiden?
Forrige uke tror jeg de ommøblerte stua/kjøkkenet i 22 tiden.: Det skrapte og bråket så ille[&:]

Det er det at det ikke blir tatt det minste hensyn eller svares på henvendelser som plager oss..

Da hadde jeg gått opp å snakket med de [;)]
Utrolig dårlig at de ikke skjønner at det skal være litt rolig på kvelden.. Greit nok at de eier, men dere betaler for å bo der.. å da burde de tenke litt på dere også!

ORIGINAL: lille snegle

kanskje de VIL at dere skal flytte [;)]

Har tenkt tanken[:-]
Men skal flytte om noen mnd og gidder liksom ikke flytte et sted i mellom der.- MYE styr..

Dårlig måte å gjøre det på iallefall [&o]

ORIGINAL: t0mmelise

Da hadde jeg gått opp å snakket med de [;)]
Utrolig dårlig at de ikke skjønner at det skal være litt rolig på kvelden.. Greit nok at de eier, men dere betaler for å bo der.. å da burde de tenke litt på dere også!

ORIGINAL: t0mmelise

Dårlig måte å gjøre det på iallefall [&o]

Vi har prøvd å snakke med de... Men de unngår å svare direkte på det.. Bare bekager seg litt sånn nølende og hopper til noe annet å snakke om..

Og hvis de vil ha oss ut så får de f**n meg si fra som voksne mennesker..
Er ikke vond å be je altså om det skal være på den måten!

gå opp å snakk med de da..
Husverten her har fest inni mellom, så lenge han ikke vekker barna så er det greit.. (ikke sånn dunkdunk fest) Men om barna våkner tekster jeg han eller går opp å ber han dempe litt..

Men skal jo etter reglene ikke være stille før etter 23 da... etter det hadde jeg klaget som fan hadde jeg vert deg..

vet ikke åssen det er der dere bor, men her er det ikke bare å flytte.. MANGE om beinet[&:]

ORIGINAL: Zera

gå opp å snakk med de da..
Husverten her har fest inni mellom, så lenge han ikke vekker barna så er det greit.. (ikke sånn dunkdunk fest) Men om barna våkner tekster jeg han eller går opp å ber han dempe litt..

Men skal jo etter reglene ikke være stille før etter 23 da... etter det hadde jeg klaget som fan hadde jeg vert deg..

vet ikke åssen det er der dere bor, men her er det ikke bare å flytte.. MANGE om beinet[&:]

Er ikke så voldsomt mye å velge i her heller[&:]
Og til sommern skal vi flytte ca 3 timer unna her, men jeg går på skole nå og kan ikke flytte før sommern.. Så må bare holde ut tror jeg[&:]

Jeg ville tatt en tur og pratet med de. Evt skrevet oppsigelse med datoen dere flytter, og begrunn det i mistrivsel på grunn av støy.. Er ikke sikkert de gidder å skjerpe seg når de uansett vet at dere skal flytte da [&o]

Hadde det slik når jeg leide en kjellerleilighet sist, og når jeg bodde i blokk insisterte naboen på å ha nach ganske ofte.. Nå som jeg skal ha barn flytter jeg til rekkehus, slik at jeg bor øverst og slipper å ha noen boende over meg!

Back
Topp