Hva gjør man? ang billetter..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Skal på top gear på lørdag med mannen, men idag fikk lille gutt omgansyken og om vi er skikkelig heldige får resten av ungene og minst en av oss det i morra eller lørdag [>:] da får vi jo ikke dratt...hva kan man gjøre da? vil jo ikke selge de idag i tilfelle vi kan dra og på lørdag er det vel forsent..orker ikke kjøre til oslo for å selge de med spysjuken[8D]

2000 rett i dass om vi er heldige[>:]

ebay?

Jeg vil tro det finnes noen som er interessert i å kjøpe billettene. Tror ikke nødvendigvis du trenger å selge de særlig billig heller.

Vinner jeg på flaxloddet mitt, kjøper vi dem! Aremark.. er det i Østfold? Stikker nedom å henter de i så fall [8D] Null prob!

ORIGINAL: Gollemor

Vinner jeg på flaxloddet mitt, kjøper vi dem! Aremark.. er det i Østfold? Stikker nedom å henter de i så fall [8D] Null prob!

Hehe..ja i østfold [:D]

Men vil helst bruke de selv da[:D] men så typisk oss at vi ligger og spyr alle sammen [X(]

T spydde i natt - i senga mi ved siden av meg - jeg sov sammen med han i hele natt.. han spydde igjen istad..
Gubben har vaska..
Ingen av oss har blitt smitta, ikke nå, ikke forrige gang og ikke forrige gang heller.. Alt vaskes med klor, og vi er nøye med håndvask..

Krysser fingerne for at dere hoder dere oppe [:)]

ORIGINAL: Dollface

T spydde i natt - i senga mi ved siden av meg - jeg sov sammen med han i hele natt.. han spydde igjen istad..
Gubben har vaska..
Ingen av oss har blitt smitta, ikke nå, ikke forrige gang og ikke forrige gang heller.. Alt vaskes med klor, og vi er nøye med håndvask..

Krysser fingerne for at dere hoder dere oppe [:)]

Håper vi er like heldige..det som er rart er at de største har vært i kontakt med folk som har vært dårlige men ikke Liam og han ble dårlig, så kanskje det er et virus som vi har hatt før og er motstandsdyktige mot nå? [:-]

Vasker henda hele tiden og holder ungene unna så håper det går[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Men vil helst bruke de selv da[:D] men så typisk oss at vi ligger og spyr alle sammen [X(]

Krysser fingrene for at dere holder dere friske[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Krysser fingrene for at dere holder dere friske[:)][:)][:)]

Ja jeg også..vi skal ha en hel dag og natt alene og jeg tror det er ca 2 år siden sist vi var alene så lenge [X(]

Back
Topp