Hva gjør legen?

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Skal til legen senere i dag på grunn av blødninger, men hva gjør de så tidlig? Er 6+2 i dag. Kan de ta en ultralyd eller tar de bare blodprøver? Får man en gynekologisk sjekk for å utelukke eller bekrefte SA? Er så nervøs og vil bare ha det overstått..

Jeg ble henvist til sykehuset for gynekologisk undersøkelse da jeg blødde og mistet. Legen min hadde ikke mulighet til det. Der så de at det ikke var liv og at det var tømt av seg selv. En liten sjans for at du må vente over helgen siden der er fredag. Jeg fikk time på sykehuset neste dag mener jeg å huske. Det er forferdelig å vente, håper du får det du trenger av undersøkelse i dag.

Du må oppdatere oss om hvordan det går.. Krysser fingrene for at alt er slik som det skal <3 Er selv 6+2 idag

Da jeg blødde i uke 6 forrige svangerskap sa legen at hun ikke kunne gjøre noe mer enn å ta blodprøver med en ukes mellomrom for å se om hcg steg. Vi dro på privat ultralyd noen dager senere å fikk se og høre et bankende hjerte som i dag er tre år:-)

Blødninger betyr ikke alltid at det har gått galt, heldigvis. Krysser fingrene for dere ❤️

Har blødd selv i 2 uker nå. Var på UL 6+1 og hadde da blødd ca 5 dager. Så bankende hjerte. Tar blodprøver nå siden jeg ennå blør og skal nok på ny UL neste uke. Håper det går bra for deg! Det er veldig slitsomt å blø...

Som jeg trodde kunne ikke legen gjøre så mye.. Jeg skal ta blodprøver neste uke for å se om hcg stiger som det skal om ikke blødningene er mye mer omfattende.. UL fikk jeg visst ikke så lenge det ikke var fare for ve og vel... Legen mente at blødningene var så små at han enda ikke var redd for at det var en spontanabort.. Han om det..

Hmm, har du blødd med mye koagler? Det kan jo være legen har rett, håper det...selv om jeg skjønner det ikke er lett å tro.

Hmm, har du blødd med mye koagler? Det kan jo være legen har rett, håper det...selv om jeg skjønner det ikke er lett å tro.
Nei, det var kun litt blod på papiret på morgenen i går og så var det noe mer i dag tidlig og litt nå på ettermiddagen.. Det har ikke kommet noe i bindet enda og mellom desse tre gangene har det ikke vært noe blod på papiret.. Så det kan jo gå begge veier enda, men kjenner at jeg ikke har helt troen selv... Har ingen gode erfaringer med blod i svangerskap.. :(

Nei, det var kun litt blod på papiret på morgenen i går og så var det noe mer i dag tidlig og litt nå på ettermiddagen.. Det har ikke kommet noe i bindet enda og mellom desse tre gangene har det ikke vært noe blod på papiret.. Så det kan jo gå begge veier enda, men kjenner at jeg ikke har helt troen selv... Har ingen gode erfaringer med blod i svangerskap.. :(
Det høres jo ikke ut som en SA nei. Håper for deg i alle fall! ❤️

Har blødd 4-5 ganger siden positiv test, er bare på papiret og varer noen dager, noe rødt og noe brunt. Har vært på ul og han sa at jeg hadde skjøre slimhinner og kommer til å blø litt hele svangerskapet.. Siden du blør så lite tenker jeg at det kommer til å gå bra med deg og? :) men ja, det er forferdelig og jeg vet med meg selv at jeg kommer til å ha vanskelig for å nyte dette svangerskapet om det skal fortsette sånn..

Har blødd 4-5 ganger siden positiv test, er bare på papiret og varer noen dager, noe rødt og noe brunt. Har vært på ul og han sa at jeg hadde skjøre slimhinner og kommer til å blø litt hele svangerskapet.. Siden du blør så lite tenker jeg at det kommer til å gå bra med deg og? :) men ja, det er forferdelig og jeg vet med meg selv at jeg kommer til å ha vanskelig for å nyte dette svangerskapet om det skal fortsette sånn..
Ja, bare det ikke tar seg opp.. :( Opplevde ikke en eneste blødning med jenta vår, så har litt vanskelig for å tro at dette skal gå bra..Håper de sender meg på UL hvertfall om det ikke gir seg

Ja, bare det ikke tar seg opp.. :( Opplevde ikke en eneste blødning med jenta vår, så har litt vanskelig for å tro at dette skal gå bra..Håper de sender meg på UL hvertfall om det ikke gir seg

Blødde ikke en eneste gang forrige svangerskap jeg heller. Nei krysser fingrene for at det går bra :)

Blødde ikke en eneste gang forrige svangerskap jeg heller. Nei krysser fingrene for at det går bra :)
Godt å høre at man kan blø uten at det er farlig :)

Herregud, så usikker man blir av å holde på slik! Nå er det nesten ikke noe blod i det hele tatt lenger.. Blir spennende å se de neste dagene :)

Back
Topp