hva gjør jeg???

Søøtnoos

Elsker forumet
leo har begynt og kaste fra seg sutten sin overalt, og med det mener han at vi skal plukke opp ellers står han og hyler til vi gjør det.... eks vi skulle kjøre hjem fra butikken nå, da heiv han smokken på gulvet og dermed hylte de 20 min hjem fra sverige fordi jeg ikke hadde mulighet til og ta opp smokken på bilturen....hva kan jeg gjøre??? har prøvd smokk hempe men den river han av....

Hva med å knyte den fast i en snor som også knytes fast i noe på klærne? Sånn at han ikke får det løs?

Hadde det vært min sønn og han hadde vært nesten 2år, hadde Jeg fortalt han at om han kaster fra seg smokken så må han plokke den opp selv eller sitte uten den om det skulle skje i bilen, selv om det ville føre til at han sto/satt og hylte.

ORIGINAL: T.Js mamma

Hadde det vært min sønn og han hadde vært nesten 2år, hadde Jeg fortalt han at om han kaster fra seg smokken så må han plokke den opp selv eller sitte uten den om det skulle skje i bilen, selv om det ville føre til at han sto/satt og hylte.

dette har jeg gjort utallige ganger..... men han hyyyyyyler helt til vi gjør det.... uannsett hvor lenge det er... tro meg vi har prøvd.... 

ORIGINAL: RosaMentos

som sakt over her: knyt en snor i smokken som du knyter fast i bilstolen/klærne på ongen...

eller slutt med smokken...

har prøvd og slutte med smokken, det går ikke...samme skjer jo da, han hyler helt til han får den.  når han først kaster smokken vil han at vi skal ta den opp virker som han på trass mener vi skal gjøre det...

ORIGINAL: Mamman til leo!!

ORIGINAL: RosaMentos

som sakt over her: knyt en snor i smokken som du knyter fast i bilstolen/klærne på ongen...

eller slutt med smokken...

har prøvd og slutte med smokken, det går ikke...samme skjer jo da, han hyler helt til han får den.  når han først kaster smokken vil han at vi skal ta den opp virker som han på trass mener vi skal gjøre det...

Knyt fast smokken! Enkelt og greit![;)]

Back
Topp