Hva gjør jeg??

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Viser til denne tråden: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8407878

Hadde liksom tenkt å sove i den genseren jeg har på meg jeg da.. Så jeg lurte på... Tror dere jeg trenger å ta av meg genseren for å riste den før jeg legger meg, eller tror dere eddissen er vekk, evt klemt ihjel, slik at det ikke er nødvendig...???[8|]

ORIGINAL: RedElf

Den kommer nok etter deg når du drømmer din søte drøm ja [:D]

næh... på soverommet er det nok foreldrene til han der som er gitt.. De er ikke så små og spe...[8D]

Usj, grøss og dobbeltgrøss. Jeg har fobi for edderkopper, så jeg hadde garantert fått av meg den genseren fort som fy, slengt den i vaskemaskinen og selv tatt meg en grundig dusj. Ja, jeg er ei skikkelig pyse når det gjelder de krypa.[&:][&:][&:]

ORIGINAL: Tyte

Usj, grøss og dobbeltgrøss. Jeg har fobi for edderkopper, så jeg hadde garantert fått av meg den genseren fort som fy, slengt den i vaskemaskinen og selv tatt meg en grundig dusj. Ja, jeg er ei skikkelig pyse når det gjelder de krypa.[&:][&:][&:]

ja, det hadde faen meg jeg å!!!!!!!!!!!!![&:]

Ha ha ha..[:D]
Om du kan SOVE i genseren? For et spørsmål! Jeg hadde kasta den rett ut vindu og tatt et endelig farvel med den[:D]

Sove med klær på???????

ORIGINAL: ~Kine~

ORIGINAL: Malin!

ORIGINAL: Malin!

du mosten mellom booobsen

har Lykkis bare èn pupp??[:-]

jaaa...booobsEN[8D]

heldig-grisen[&o]

hender jeg blir så svett mellom mine, så hadde vært mer praktisk med bare èn[:D]
¨

Ikke sant!! JA TIL EN PUPP!!!

Må bare signere her jeg!! JA TIL EN PUPP!!![:D]

Back
Topp