Hva gjør jeg?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Nå er jeg helt oppgitt!
Adrian nekter og sove og slik har det vert en stund. INgenting hjelper,har prøvd alt[&o]
Når jeg legger han så hyler han når jeg går ut og når jeg kommer inn igjen,så bare står han i sengen og skal synges til,så synger jeg en sang og sier at nå må han sove og når jeg går ut,så kaster han smokken på gulvet og hyler fordi han skal ha smokken. Så får han den og jeg prøver og gå ut,men neida,så går jeg inn og tar han på fanget og da roer han seg litt,men hyler når jeg legger han i sengen igjen. Vist jeg tar han i min seng bare tuller han seg. Også våkner han midt på natten for tiden og er umulig og få han til og sovne igjen.
Det er ikke det at han ikke er trygg på rommet sitt,men han skal tøye det. Han skal ha sang,kos,lese bok osv..Og uansett om jeg gjør dette,så hjelper det ikke. Vil ikke la han skrike seg i søvn heller,vil at han skal sovne godt,men ingenting jeg gjør er er godt nok. Blir så frustrert..

unger har godt av å skrike litt til tider..
men prøv dette:
gjør som du pleier til senge tiden,legg han si god natt og sov godt og gå ut,la han ligge i 5 min uten at du går inn,etter 5 min går du inn å legger han ned igjen sier god natt og sov godt og gå ut igjen drøy nå 10 min. og gå inn nå skal du ikke si noen ting bare legge han ned og gå ut ikke si god natt heller, nå skal du drøye 15 min,gå inn legg han ned ikke si noen ting til han,og gå ut igjen gå deretter inn etter 15 min legg han ned  ikke si noe til han og gå ut igjen...slik holder du på...det er slitsomt men det hjelper..det er like greit å ta det med det samme enn å slite  senere igjen..

lykke til..

Har lillegumman slettet seg? Jeg som skulle lese skikkelig igjennom svaret nå[&o]
Jeg vil ikke la han skrike,det klarer jeg ikke,men får vel prøve meg litt frem.
Natt til lørdag våknet han nesten en gang i timen,men sovnet fort igjen da. Lurer på om han ikke liker sengen sin. At han sover dårlig i den. Hmm ikke godt og si. Får vel bare gå litt ut og inn til han med jevne mellomrom.

ORIGINAL: bondekone

har du byttet seng siden du tror han ikke sover godt trives i senga si

Nei,men kanskje jeg burde gjøre det? Ikke godt og si. Sengen hans er stor til og være grindseng.

Jeg må bare si at nå legger han seg som en engel[:D][:D]
Begynte med at jeg forklarte han hva vi skulle før vi gikk på rommet hans,sa at nå skulle jeg synge en sang også var det godnatt og at jeg satt i stuen. La han uten et pip og han har sove hele natten siden.
Vet ikke om det var dette som hjalp da,men nå sover han hvertfall som før igjen[:)]

Back
Topp