for ca to mnd siden byttet jeg skole på ene gutten min da lærer og assistent ikke klarte å følge han opp og hadde en veldig negativ holdning til han. Assistenten presterte til og med å snakke nedsettende om han til meg mens han var der flere ganger. Gav beskjed til ledelsen flere ganger da gutten min ble mer og mer deprimert og til slutt satt å gråt hver kveld og sa han bare ville dø. Ledelsen lagde bare kvalme og kontaktet bvt i stedet. Heldigvis har jeg et supert samarbeid med bvt fra før så de ble forbanna på skolen og gav de en lekse.
Etter gutten min begynte på ny skole har han det MYE bedre heldigvis.
Men i går satt jeg å snakket med han og vi pratet litt om tiden på gamle skolen. Kom da frem at en ansatt på den gamle skolen flere ganger hadde tatt han i ørene
jeg spurte hvem det var men fikk aldri noe skikkelig svar. Da jeg spurte hvorfor han ikke hadde sagt noe sa han at han ikke visste at voksne ikke hadde lov til det
vi snakket selvfølgelig videre om hva voksne ikke har lov å gjøre.
Men spørsmålet mitt er; hva gjør jeg? Han går ikke på skolen lengre, og ledelsen på skolen har lagt meg for hat etter jeg avslørte dem ovenfor bvt om at de sviktet flere barn som egentlig skulle ha ekstra oppfølging. Dette er jo ikke greit!!?!? Eller overreagerer jeg?
Etter gutten min begynte på ny skole har han det MYE bedre heldigvis.
Men i går satt jeg å snakket med han og vi pratet litt om tiden på gamle skolen. Kom da frem at en ansatt på den gamle skolen flere ganger hadde tatt han i ørene
Men spørsmålet mitt er; hva gjør jeg? Han går ikke på skolen lengre, og ledelsen på skolen har lagt meg for hat etter jeg avslørte dem ovenfor bvt om at de sviktet flere barn som egentlig skulle ha ekstra oppfølging. Dette er jo ikke greit!!?!? Eller overreagerer jeg?