F
Feig
Guest
Er så usikker på om jeg skal satse på å ordne opp i forholdet til min samboer, eller gi opp. Kan man få følelser igjen for en mann man ikke lenger synes er attraktiv? Og hva med barna, hva er best for dem? Jeg er livredd de ikke skal ha det bra, om de må være hos far alene. Jeg hadde også måttet flytte, noe som vil si ny barnehage igjen. (Da blir det andre gang for eldste). For min del ser jeg da for meg å flytte inn i studentleilighet, noe som vil være bedre for meg både økonomisk og sosialt. Men igjen, hva med barna? Og hva vil skje når jeg ikke er ferdig utdannet, og støtten fra nav tar slutt 1-2 år før?
Hva om far vil dele barna 50/50, når jeg er så usikker på om han klarer å ha barna alene? Og hva med deler av hans familie som gjærne vil inkluderes, men som ikke er i stand til å ha noe med barn og gjøre?
Vi har vert hos familievernkontoret, men føler ikke det hjelper noe særlig. Vi kan snakke sammen og være venner, men er det nok? Hva med sexlivet f.eks? Klarer ikke tenke klart lenger, og har ingen jeg ønsker å snakke om dette med. Har ingen nære venner utenom hans eller min familie.
Hva om far vil dele barna 50/50, når jeg er så usikker på om han klarer å ha barna alene? Og hva med deler av hans familie som gjærne vil inkluderes, men som ikke er i stand til å ha noe med barn og gjøre?
Vi har vert hos familievernkontoret, men føler ikke det hjelper noe særlig. Vi kan snakke sammen og være venner, men er det nok? Hva med sexlivet f.eks? Klarer ikke tenke klart lenger, og har ingen jeg ønsker å snakke om dette med. Har ingen nære venner utenom hans eller min familie.