Hva gjør jeg???

mamma2010!

Glad i forumet
Dette har vel ikke akkurat noe med graviditeten å gjøre, men trenger noen råd her!!! Vi har sønnen til samboeren min boende hos oss annenhver uke. Han er 5 år og verdens herligste[:)] Men her vi bor er det mye rart som skjer[&:] Vi sitter i stua å hører barneføtter løper fram å tilbake i gangen.. Både når lillegutt er hjemme og ikke[&:] Skikkelig kjipt for å si det sånn! Men her for et par uker siden gikk jeg ut i stua på morran. Trodde Gabriel (som han heter[:)]) fortsatt lå å sov. Men han lå på sofaen i stua under pleddet. Jeg spurte han om hvorfor han lå der og ikke kom inn til oss. For jeg kjønte at han hadde sovet der. Da sa han at han ikke fikk sove på rommet for det var en hånd som vekket han og dyttet han ut av rommet[&:] Han fikk ikke lov til å sove der sa han.. Jeg prøvde rolig å forklare han at han har nok bare drømt og hatt mareritt... Men det gikk han absolutt IKKE med på! Og dette har skjedd noen ganger nå.. Nå i kveld kom han gråtende ut av rommet og fortalte det samme... Hva skal jeg gjøre eller si?[8|] Og det som er skremmende er jo at vi har merket mye rart her selv.. Men stakkar, han er jo så redd[:(]

Ta kontakt med noen som kan komme å kjenne på energiene hos dere.

Jeg har sterk tro på dette selv, og har vært "plaget" av noen her hjemme. Det viste seg å være bestefaren min (ikke så rart siden dette var besteforeldrene mine sin leilighet) Lyset slo seg på helt av seg selv, noe som er teknisk umulig på noen som helst ligisk måte. Emil våknet og hadde mareritt, og snakket om en mann. [&:]
Vi fikk "sagt ifra" at Emil blir skremt, og han svarte han var lei for det og at det ikke var meningen, han ville bare se til han. Men han skulle være forsiktig og passe på at han ikke ble skremt mer. Og fra DEN DAGEN har det ikke skjedd at han har våknet med mareritt!!![:o][:D] Vi har ikke bedt de la oss være i fred, men vi har jo fått bekreftet at det er besteforeldrene mine som er her. De er veldig mye rundt meg og Emil, hele tiden faktisk.
Jeg ble fortalt at det kan "toppe seg" med energier og rare ting som skjer, fordi de vil ha oppmerksomhet. Men det kan jo være både gode og dårlige energier..
Her har det roet seg fordi han rett og slett fikk fortalt at han er her[:)]

Hmm.. Ja.. Men det er så frustrerende.. For jeg ser virkelig forskjell på om han bare sier noe eller om han er redd. Øynene hans var store og han var jo likblek og tårene bare sprutet [&:] Blir så rådvill jeg[&:]

ORIGINAL: mamma2010!

Hmm.. Ja.. Men det er så frustrerende.. For jeg ser virkelig forskjell på om han bare sier noe eller om han er redd. Øynene hans var store og han var jo likblek og tårene bare sprutet [&:] Blir så rådvill jeg[&:]

Sånn var det her og. Satt på sengekanten med Emil og han stirret meg rett inn i øynene med redselsfulle øyne og tok tak i hodet mitt og skrek NEI!!!!! NEI!!!! og hylgråt! Var helt forferdelig[:(][:(][:(]
Han har blitt en drøm å legge også, for det virket som han var redd for rommet sitt en periode.

Hmm...vanskelig situasjon.. Kanskje en av dere kunne prøvd å si noe til den/de som er i huset når lillegutt ikke er hjemme?? Hvis dere tror på det da... Jeg har opplevd ting også, i et annet hus... Så skygger, følte meg "sett på" osv, men aldri truet. En dag sa jeg bare; "det er greit. Jeg bor her, og jeg merker deg/dere"! Etter dette merket jeg ikke den intensiteten lengre, bare et nærvær...
Er jo ikke så lett å forklare noe sånt, og ihvertfall ikke for et skremt barn....[8|]

ORIGINAL: tuttrun

Hmm...vanskelig situasjon.. Kanskje en av dere kunne prøvd å si noe til den/de som er i huset når lillegutt ikke er hjemme?? Hvis dere tror på det da... Jeg har opplevd ting også, i et annet hus... Så skygger, følte meg "sett på" osv, men aldri truet. En dag sa jeg bare; "det er greit. Jeg bor her, og jeg merker deg/dere"! Etter dette merket jeg ikke den intensiteten lengre, bare et nærvær...
Er jo ikke så lett å forklare noe sånt, og ihvertfall ikke for et skremt barn....[8|]

Nei, det er så vanskelig[&:] Men vi har faktisk besluttet å flytte, for det går bare ikke lenger[:(]

Back
Topp