mamma2010!
Glad i forumet
Dette har vel ikke akkurat noe med graviditeten å gjøre, men trenger noen råd her!!! Vi har sønnen til samboeren min boende hos oss annenhver uke. Han er 5 år og verdens herligste[:)] Men her vi bor er det mye rart som skjer[&:] Vi sitter i stua å hører barneføtter løper fram å tilbake i gangen.. Både når lillegutt er hjemme og ikke[&:] Skikkelig kjipt for å si det sånn! Men her for et par uker siden gikk jeg ut i stua på morran. Trodde Gabriel (som han heter[:)]) fortsatt lå å sov. Men han lå på sofaen i stua under pleddet. Jeg spurte han om hvorfor han lå der og ikke kom inn til oss. For jeg kjønte at han hadde sovet der. Da sa han at han ikke fikk sove på rommet for det var en hånd som vekket han og dyttet han ut av rommet[&:] Han fikk ikke lov til å sove der sa han.. Jeg prøvde rolig å forklare han at han har nok bare drømt og hatt mareritt... Men det gikk han absolutt IKKE med på! Og dette har skjedd noen ganger nå.. Nå i kveld kom han gråtende ut av rommet og fortalte det samme... Hva skal jeg gjøre eller si?[8|] Og det som er skremmende er jo at vi har merket mye rart her selv.. Men stakkar, han er jo så redd[:(]