hva gjør jeg nå??????

poca og krapylene

Elsker forumet
gullet mitt har kanskje 5 cm igjen på vognbaggen før han treffer både med føtter å hode.....går det greit å begynne å bruke sportsvogn nå?????
har ikke råd til å kjøpe ny vogn...
når er det man kan begynne med sprotsvogn???

Kjør på, det er ikke aldresgrense på noen av delene. Det beste er at barna har god plass og trives!

tusen takk for svar...har sittet å klødd meg i hode på hva jeg skal gjøre....
han vokser så fort!!!!!hehe
da får vi ta en liten prøve tur etterpå å se om han trives:)
tusen hjertelig takk for hjelpen:)

Jeg ville også tatt i bruk sportsvogn-delen! Har tenkt på det selv snart, jeg. For det begynner nemlig å bli litt kjedelig nedi vogna.... Tror han synes det er mer spennende hvis han får kommet opp og sett. Men jeg venter vel litt til[:)]

Har prøvd sportsvogna jeg. Støttet han bare opp litt slik at han ikke satt sånn på "årtli". Hadde den heller ikke rett opp, bare halveis slik at han egentlig lå mer enn han satt. Han syntes det var kjempe gøy å få se seg rundt. [:D]

Jeg tok i bruk sportsdelen rundt 3 måneder for da var det for trangt og kjedelig i bagdelen.
Det gikk kjempe fint, sportsdelen jeg har kan legges helt flat, og så ser hun mye mere og syns det er spennende.

ORIGINAL: poca og krapylet

gullet mitt har kanskje 5 cm igjen på vognbaggen før han treffer både med føtter å hode.....går det greit å begynne å bruke sportsvogn nå?????

vi har d samme problemet...slitsomt..
har du brio vogn du å el?

Har tatt i bruk sportsvognen for ca en måned siden. Ble så kronglete med bagvognen. Han liker å sitte oppe litt å se, men passer på at det ikke blir for lenge...

ORIGINAL: tone83

ORIGINAL: poca og krapylet

vi har d samme problemet...slitsomt..
har du brio vogn du å el?

vi har quinny ,men baggen er mindre enn på de fleste vognene....er så irriterende.....

Jeg kjøpte dypvogn nettopp pga det her...Hun har god plass og det er rygg på den så hun kan sitte om hun vil[:D] Jeg har også kombivogn ved siden av og det er ikke mange ukene før hun ikke kan bruke bagen til den[8|]

Jeg var og kjøpte inn sportsvogn i går.Datteren min er ikke mer en 4 mnd men har begynt å protestere når jeg legger henne ned.Så jeg kjøpte inn en romslig sportsvogn som du kan legge ryggen helt ned på.Nå   ligger hun litt høyere slik at hun får se mer og hun er kjempefornøyd.Ringte helsesøster og hun sa at det var greit å la henne ligge på skrå når hun ville sitte,men jeg skulle ikke la henne sitte rett opp før hun klarer å sitte selv pågrunn av belastningen på ryggen.Men jeg er storfornøyd med den nye vogna hvertfall[:D]

Vi tenker også på å bruke sportsvognen snart. Har alltid med en pute som jeg legger bak ryggdelen i vogn baggen. Når lille vil opp å se er det bare å legge puta bak ryggen hennes også ser hun alt hun vil. Vi hadde en episode der hun plutselig ikke ville ligge i vognen mer og jeg endte opp med å bære lille på armen samtidig som jeg dyttet vognen med kroppen. Må jo ha sett super komisk ut for de som kjørte forbi oss, men jeg skal love at det ikke var spesielt komisk for meg. ( ler jo av det nå da [:D])

Back
Topp