Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for eddik tips. Det skal prøves ut!!!!!Tror jeg har hørt en gang at katter ikke liker eddik... Hva med å spraye litt eddik rundt i hagen, kanskje det hjelperKatter er vel som hunder, som ikke "driter" der de sover/hviler... Så om eddiken ikke hjelper... så "re" opp til noen katter ett eller annet sted, som gjør at de ikke vil gjøre noe ekkelt der!! Hehe...
![]()
Hehehe.. ser den, du vil jo ikke akkurat være gjestfri mot noen som "driter" i hagen din... men bedre med noen tips og litt dytting i tråden dinTakk for eddik tips. Det skal prøves ut!!!!!høres lettere ut å spraye litt eddik rundt omkring enn å re opp til de. Hihi
![]()
Absolutt!!!!Hehehe.. ser den, du vil jo ikke akkurat være gjestfri mot noen som "driter" i hagen din... men bedre med noen tips og litt dytting i tråden dinhihi...
Hmmm get off gel skal undersøkes og pepper skal testes. Tusen takkEllers kan du prøve get off gel eller pepper![]()
Takk for tipsSalmiakk og vann funker!
Må le litt når jeg ser for meg hagen din etter alle disse tipsene, sett at du prøver alt samtidig, er det ikke sikkert det bare er katter du jager bortHmmm get off gel skal undersøkes og pepper skal testes. Tusen takk![]()
Hahaha Hahaha. Tenkte nettopp på det selv. For å si det sånn, så kan jeg ikke regne med det kommer opp noen blomster med det første....Må le litt når jeg ser for meg hagen din etter alle disse tipsene, sett at du prøver alt samtidig, er det ikke sikkert det bare er katter du jager bortHahaha
![]()
Takk for masse gode tips!!!!!!Hel pepper, sitron, salmiakk, sitron, en sinna bikkje... Og katt deg vekk som fås på dyrebutikken. Finnes noen blomster som katter ikke liker også, men husker ikke hvilke.
hmm.. Skrev vist sitron to ganger, ergo, bruk ekstra myeTakk for masse gode tips!!!!!!![]()
Will dohmm.. Skrev vist sitron to ganger, ergo, bruk ekstra mye![]()
Nesten så jeg vurderer å gå til anskaffelse av en hund som kan vokte hagen.Mamma bruker grønnsåpe, også funker det når jeg er på besøk med bikkja som markerer hagen![]()