Hva gjør jeg med....

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
...katter som driter i hagen min? Det er kattebæsj overalt og vi er lei av å gå rundt å plukke i eninga....
Er liksom ikke bare å snakke med naboene heller. Er liksom ikke bare bare for dem å passe på hva katten dems gjør ute :P

Tror jeg har hørt en gang at katter ikke liker eddik... Hva med å spraye litt eddik rundt i hagen, kanskje det hjelper :P Katter er vel som hunder, som ikke "driter" der de sover/hviler... Så om eddiken ikke hjelper... så "re" opp til noen katter ett eller annet sted, som gjør at de ikke vil gjøre noe ekkelt der!! Hehe... :)

Tror jeg har hørt en gang at katter ikke liker eddik... Hva med å spraye litt eddik rundt i hagen, kanskje det hjelper :P Katter er vel som hunder, som ikke "driter" der de sover/hviler... Så om eddiken ikke hjelper... så "re" opp til noen katter ett eller annet sted, som gjør at de ikke vil gjøre noe ekkelt der!! Hehe... :)
Takk for eddik tips. Det skal prøves ut!!!!! :) høres lettere ut å spraye litt eddik rundt omkring enn å re opp til de. Hihi ;)

Takk for eddik tips. Det skal prøves ut!!!!! :) høres lettere ut å spraye litt eddik rundt omkring enn å re opp til de. Hihi ;)
Hehehe.. ser den, du vil jo ikke akkurat være gjestfri mot noen som "driter" i hagen din... men bedre med noen tips og litt dytting i tråden din :P hihi...

Salmiakk og vann funker!

Hmmm get off gel skal undersøkes og pepper skal testes. Tusen takk :)
Må le litt når jeg ser for meg hagen din etter alle disse tipsene, sett at du prøver alt samtidig, er det ikke sikkert det bare er katter du jager bort :laughing025 Hahaha :)

Må le litt når jeg ser for meg hagen din etter alle disse tipsene, sett at du prøver alt samtidig, er det ikke sikkert det bare er katter du jager bort :laughing025 Hahaha :)
Hahaha. Tenkte nettopp på det selv. For å si det sånn, så kan jeg ikke regne med det kommer opp noen blomster med det første.... ;)

Hel pepper, sitron, salmiakk, sitron, en sinna bikkje... Og katt deg vekk som fås på dyrebutikken. Finnes noen blomster som katter ikke liker også, men husker ikke hvilke.

Mamma bruker grønnsåpe, også funker det når jeg er på besøk med bikkja som markerer hagen :p

Mamma bruker grønnsåpe, også funker det når jeg er på besøk med bikkja som markerer hagen :p
Nesten så jeg vurderer å gå til anskaffelse av en hund som kan vokte hagen. ;) har alltid hatt lyst på hund, men funker dårlig da samboern er allergisk mot alt med pels. Sukk.... men takk for tips om grønnsåpe!!!! :)

Søsteren min er allergisk mot hund, hun har to stk, allergitabletter bruker hun :) men det er jo raser som er mere allergivennlige enn andre, har med hvilken pels og underpels hundene har.

Vent til bakken ikke er frossen lenger. Plukk opp alt og så spyler du godt å lenge med hageslangen for å få skylt vekk mye urin og lukt. Så kan du ha på diverse som katter ikke liker. Eddik (kan jo ikke helle det på gress, men på grus og sand kan du gjøre det. Eller sette det i en skål der de gjør fra seg), appelsinskall (må byttes ut med fersk gjevnlig), kattvekk-spray. Ikke pepper da de får de på potene og kan derfra få det i øynene.

Det er et stoort problem her også. Blir gal! Vi har sandkasse, så kattene går der når jeg glemmer å lukke igjen...
Vi sliter derimot med at hunder gjør ifra seg i hagen! Og det er overhode ikke greit! Aner ikke hva jeg skal gjøre, for vet ikke hvilken hund det er som gjør det! Vi har busker/gjerde rundt hele tomta, så vet jo at naboen ikke går over med hunden fordi naboen er lat, men årrh!

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Back
Topp