hvis du har så mye problemer, med familien og typen din, og nå attpåtil har hatt en SA, og samtidig får du dritt slengt etter deg her på forumene..så lurer jeg virkelig på HVA DU GJØR HER....???? hadde jeg stått i en slik situasjon ville jeg iallefall ikke gadda å forklart meg en million ganger her til fremmede folk..og heller satt meg ned og tenkt ut hva jeg ville gjøre med livet mitt...folk dømmer i hytt og pine her inne, og gjennomskuer enkelte av brukerne, det skal ikke jeg gjøre.. men alvorlig talt..hvis du har det SÅ JÆVLI som du sier, så bør du stikke til psykolog ellernoe... få litt proffesjonell hjelp. For det er ikke mye vi kan gjøre for deg her inne..
Jeg personli hadde ikke orket å komme inn hit å lagt ut problemene mine hvis folk ikke tok meg seriøst.. en SA hadde fått meg til å smelle pcn vegg i mellom, og etterpå ville jeg grene meg gul og blå, og fått støtte hos vennene mine..ikke her inne..
jaja, her sitter jeg og dømmer allikevel, men det virker jo ikke som du har det helt bra med deg selv.. søk hjelp utenfor dette forumet iallefall, det tror jeg du trenger