Hva gjør jeg her a`

x1xUlli

Blir kjent med forumet
Jo var faktisk gravid eg, men hadde kraftige blødninger her for noen dager siden, så nå tester eg negativt [:(] Så mykje dritslenging det er her på formuet, er det noe rart at ein ikkje vil søke trøst og støtte i vanskelige situasjoner, når ein berre får slengt dritt etter seg. [:(] Tenk litt dere også.

men du søker jo masse trøst og støtte du....

Ja den skjønte jeg ikke så mye av... Hvorfor skriver du da da hvis det er så mye drittslenging?
Enig med iris24.. Du søker jo trøst og støtte...

folk blir kanskje litt oppgitt over at du søker trøst for samme problemet opptil flere ganger og på flere steder her inne, og viss man da har svart opptil flere ganger er man kanskje tom for svar og gi deg

er nok ikke vondt ment...

Med all respekt for deg og dine problemer - men hvorfor ta opp dette her på SVANGERSKAPET?????? Det var på Generell det gikk en diskusjon på en av de trådene du startet.... Da må du nesten fortsette der... Vi blir jo helt forvirret jo...

Klarer ikke la være å kommentere deg for det finnes dessverre folk overalt som må provosere.... Det er nok IKKE mulig å teste negativt et par dager etter en evt SA for hormonene er fortsatt i kroppen etter 2 dager så den var du nok mindre heldig med....

ORIGINAL: Bentemor

Klarer ikke la være å kommentere deg for det finnes dessverre folk overalt som må provosere.... Det er nok IKKE mulig å teste negativt et par dager etter en evt SA for hormonene er fortsatt i kroppen etter 2 dager så den var du nok mindre heldig med....

Mindre heldig med ? Eg veit ikkje når den SA var. Eg veit at eg testa positivt, og var gravid. Blødde litt, men testa fremdeles positivt. Blødde mykje, og testa negativt.

hvis du har så mye problemer, med familien og typen din, og nå attpåtil har hatt en SA, og samtidig får du dritt slengt etter deg her på forumene..så lurer jeg virkelig på HVA DU GJØR HER....???? hadde jeg stått i en slik situasjon ville jeg iallefall ikke gadda å forklart meg en million ganger her til fremmede folk..og heller satt meg ned og tenkt ut hva jeg ville gjøre med livet mitt...folk dømmer i hytt og pine her inne, og gjennomskuer enkelte av brukerne, det skal ikke jeg gjøre.. men alvorlig talt..hvis du har det SÅ JÆVLI som du sier, så bør du stikke til psykolog ellernoe... få litt proffesjonell hjelp. For det er ikke mye vi kan gjøre for deg her inne..
Jeg personli hadde ikke orket å komme inn hit å lagt ut problemene mine hvis folk ikke tok meg seriøst.. en SA hadde fått meg til å smelle pcn vegg i mellom, og etterpå ville jeg grene meg gul og blå, og fått støtte hos vennene mine..ikke her inne..

jaja, her sitter jeg og dømmer allikevel, men det virker jo ikke som du har det helt bra med deg selv.. søk hjelp utenfor dette forumet iallefall, det tror jeg du trenger

ORIGINAL: cerize

hvis du har så mye problemer, med familien og typen din, og nå attpåtil har hatt en SA, og samtidig får du dritt slengt etter deg her på forumene..så lurer jeg virkelig på HVA DU GJØR HER....???? hadde jeg stått i en slik situasjon ville jeg iallefall ikke gadda å forklart meg en million ganger her til fremmede folk..og heller satt meg ned og tenkt ut hva jeg ville gjøre med livet mitt...folk dømmer i hytt og pine her inne, og gjennomskuer enkelte av brukerne, det skal ikke jeg gjøre.. men alvorlig talt..hvis du har det SÅ JÆVLI som du sier, så bør du stikke til psykolog ellernoe... få litt proffesjonell hjelp. For det er ikke mye vi kan gjøre for deg her inne..
Jeg personli hadde ikke orket å komme inn hit å lagt ut problemene mine hvis folk ikke tok meg seriøst.. en SA hadde fått meg til å smelle pcn vegg i mellom, og etterpå ville jeg grene meg gul og blå, og fått støtte hos vennene mine..ikke her inne..

jaja, her sitter jeg og dømmer allikevel, men det virker jo ikke som du har det helt bra med deg selv.. søk hjelp utenfor dette forumet iallefall, det tror jeg du trenger

Enig

helt enig.....
ORIGINAL: cerize

Ulli, hvis du har hatt en SA, så synes jeg veldig synd på deg - det er ingen unt å oppleve det, og jeg håper du har venner eller familie som støtter deg nå.
Dersom dette og mye annet du skriver her på forumene ikke er sant, så synes jeg det er dumt at disse sidene blir misbrukt på den måten.
Men til alle dere andre som kommenterer; den eneste grunnen til at Ulli gidder å skriver her, er fordi vi er folk som svarer. Gidder vi ikke ha useriøse henvendelser her inne så må vi slutte å svare på dem. Hvert eneste svar er motivasjon til en ny post. Så enkelt er det.
Hilsen Mina

Back
Topp