hva gjør jeg egentli med...

ma 84

Elsker forumet
nydama til eken, hun har nå sagt at jeg har fortalt om sexlive til meg å eksen, og at jeg har agt at han har slått å klepet meg til jeg har vært blå, dette stemmer ikke i d hele tatt.....han tok d opp med meg igår, og jeg kjenner at jeg blir så skuffa og sint, håper for guds skyild at han ike tror på henne...
sa d at hvis hun skulle være slik så fikk han ikke ha ongene når hun var der.......

vurdere å dra in familievernkontoret egentli........dette funker ikke, her har jeg støttet dem selv om jeg var imot forholde deres, og jeg har fortalt henne at hvordan hun unngår en del problem å prøvd å hjulpet dem slik at de skal få d bra ilag......føler meg skikkeli dolket i ryggen....

Gosj...har du 7. barn på vei?[;)] Det må jeg si er sprekt[:)]
Er det han du venter denne med og eller?

Du må jo bare ta avstand fra hva de sier, fnyse av det...det er jo ikke realistisk...ville tatt en prat med hun og fortalt at det nytter ikke å sette deg i noe dårlig lys, det lager bare dramatikk for barnets del..og det er vel ikke til noen sitt beste egentlig...

Huff, jeg vet ikke helt hva jeg skal si.... Kjenner ikke til hele historien her. Men håper at dere alle løser det slik at det blir en god løsning for både voksne og barn. Det er i hvertfall vikig og ikke glemme at det er barn inne i bildet. Lykk til:)

ORIGINAL: jealie28

Gosj...har du 7. barn på vei?[;)] Det må jeg si er sprekt[:)]
Er det han du venter denne med og eller?

Du må jo bare ta avstand fra hva de sier, fnyse av det...det er jo ikke realistisk...ville tatt en prat med hun og fortalt at det nytter ikke å sette deg i noe dårlig lys, det lager bare dramatikk for barnets del..og det er vel ikke til noen sitt beste egentlig...

Det er barn hun har med exen sin og barn som samboeren har med exen sin. [:)]

Det er ikke så mye å få gjort desverre. Min fars kjærste er slik også. Sprer rykter om min mor og sier stygge ting. De har prøvd familievernkontoret flere ganger, uten hell. Du må heve deg over det. Men det kan være lurt å ta en ordentlig prat med eksen. Desverre er det lett hent at han tar hennes parti. Det er den stygge sannheten.

Back
Topp