Hva gjør folk?

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Her var det stille:p
Hva gjør folk i kveld? Hva er det å finne på med en gutt på 9 mnd i helga?:)
 
Jeg et på nattevakt. Hadde så mye å gjøre i ettermiddag så fikk ikke sovet så mye jeg hadde ønsket og trengt. Det kjenner jeg nå allerede etter kun 3 timer. 7 timer igjen :eek:
 
Vi skal på åpen brannstasjon i morgen :D ellers er det en liten gutt som ikkje sover noe bra i dag :( så må nok amme enda en gang straks.. Eg har suttet å strikket frem til no :p
 
Brannstasjonen på oss også, og åpen dag på landbruks skolen søndag :)
 
I går kveld ble jeg "nødt" til å sitte å se på fotballkamp, men i dag skal mor på shopping og champagnelunsj og riktig kose seg :D
 
I går var det mye kakebaking idag blir det vasking og styring og kakebesøk og i morgen blir det forhåpentligvis å slappe av litt. Å håpe på at lillegutt blir litt blidere snart :p han er så sint å bestemt for tiden :p
 
I går kveld gjorde jeg ingenting. I dag skal vi ut å gå en tur. I morgen er vi invitert på middag til et vennepar av oss med en som er noen måneder eldre enn frøkna. Så det blir koselig :)
 
I går gjorde vi ingenting. La oss tidlig..

I dag skal snuppa til svigermor på overnatting og vi skal spise taco, drikke vin og sitte i boblebadet ute tenker jeg :) I morgen skal vi på middag og foreldrene mine :)
 
I går var jeg på barseltreff med gruppa. Første gang det var uten barn og vi koset oss virkelig :) mannen var ute med kollegaene og J sov første natt borte hos besteforeldrene sine. Der hadde han oppført seg eksemplarisk :) så gårsdagen var veldig bra :)
 
I går var jeg på barseltreff med gruppa. Første gang det var uten barn og vi koset oss virkelig :) mannen var ute med kollegaene og J sov første natt borte hos besteforeldrene sine. Der hadde han oppført seg eksemplarisk :) så gårsdagen var veldig bra :)
Så bra! Er så deilig når man har prøvd og vet at de sover fint borte:) her må han ammes i søvn så frykter det blir lenge til vi får en natt fri:(
 
Så bra! Er så deilig når man har prøvd og vet at de sover fint borte:) her må han ammes i søvn så frykter det blir lenge til vi får en natt fri:(
Ja, var veldig deilig det :)

Så kjedelig a:/ flaske duger ikke i det hele tatt? Selv når du ikke er hjemme?
 
Back
Topp