Hva gjør folk mens de venter? =)

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Heihei =)
Har termin 17 april, og sitter egentlig bare og venter på at noe skal skje :p Kjeder meg veldig mye, men aner ikke hva jeg skal finne på, ettersom jeg er ganske sliten. hehe
Har rydda og rydda, men nå er det ikke mer og rydde :P

Lurer på hva dere andre gjør mens dere venter? Noen gode tips? :)
Del gjerne erfaringer, følelser og problemer om svangerskapet så nærme termin :) Kanskje det kan være et fint tidsfordiv? hehe
 
Strikker og ser dårlige amerikanse serier som jeg laster ned.. 
Jeg er en av de som er INTENST lei, og sliter med å få hverdagen til å "gå over"... *sukk*
 
Noen tips til serier kanskje? :P
Jeg burde skaffe meg en hobby, men aner ikke hva det skulle vært. haha
 
Jeg har heklet MYE, men nå er jeg lei det for en liten stund. Jeg har også ryddet klart hjemme til mini kommer, ettersom det var mye som måtte ordnes da vi flyttet inn i vårt nye hus for noen måneder siden.

Men nå begynner jeg å gå opp for ting å gjøre. Jeg skal male en kommode, og finmale en vegg hvor det ble litt vel mange flekker fra en annen farge.

Tenkte meg også en tur på loppemarked den 21.04.

Jeg har termin den 27... har på følelsen at det blir noen lange dager frem til den datoen..
 
jeg strikker.. i massevis :D er kjempe kjekt.. er egentlig selv lært.. er for første gang på mønster og sitter med kjempe konsentrasjon.. :p er litt serier hvis jeg strikker noe lett, huset vaskes 1-2 ganger i uken MINST, bake bake bake.. greit å fryse litt ned til babyen er kommet.. unge mødre på tv :P hihi...
 
Her går  dagene seint nå kjenner jeg, uhhh, er så lei lei lei, termin om 1 dag, og jeg trodde vel egentlig ikke jeg skulle gå helt ut.. Jeg blir bare sur og deppa om dagene, er så lei av å være bevegelseshemmet og ikke orke ting, magen er så i veien... Skal på middag te mamma og pappa i dag da, og min søss og hennes 2 barn kommer, så det blir jo koselig, men ellers så er alt klappet og klart her hjemme, skulle vasket stua, men orker ikke, så det skal mannen gjøre i dag..
 
Kjenner følelsen. Ei venninne av meg anbefalte å lage fotobok. - Er liksom slik tidttrøyte man aldri tar seg tid til ellers. Bortsett fra dette vurderer jeg å ta meg en tur på kino på dagtid.


 


Kryssemynte skrev:
Strikker og ser dårlige amerikanse serier som jeg laster ned.. 
Jeg er en av de som er INTENST lei, og sliter med å få hverdagen til å "gå over"... *sukk*


amen du kjære deg. 
Jeg sitter MØKK i ro grunnet bekkenet og spiller Castleville på facebook. Har gått tom for serier jeg kan se på, så om noen anbefaler noe blir jeg veldig glad.
Har termin 25 april og jeg sitter igrunn og bare samler støv i leiligheten til min samboer kommer hjem. HVER dag.
I morgen er det babytreff her i byn. Lurer på om verden har forandret seg siden sist jeg var ute! HAHAHA.. åååååå som jeg kjeder meeeeeg!
 
jeg kjenner og at utålmodigheten kommer over meg innimellom.. og det er bare så fælt, man får ikke lyst til å gjøre noe for at tiden går fortere heller... blir en ond sirkel

Men album ELSKER jeg.. og hvis jeg hadde hatt noen jeg kunne gjort for tiden hadde jeg absolutt satt meg ned med det
 
Jeg har køpt inn serier på dvd, men har ikke fått tid til å se på dem ennå. Dukker stadig opp ting jeg må ordne, må ta bussen ned til byen og handle. I morgen må jeg også til byen, kjøpe vår-parkdress til toåringen, så må hun på helsestasjonen for toårskontroll, da må jeg hente henne i barnehagen med buss og bringe henne til og fra helsestasjonen. Dagene går fort. Og det er vondt å bevege seg pga bekken og ødemer og kynnere. Pleier å være helt utslitt om ettermiddagene. og jeg som skulle slappe av og se meg gjennom Game of Thrones i permisjonstiden!
 
Jeg har ligge mye på sofaen den siste uka - minimalt med energi! Så da har jeg sett tv og strikka til mini :-) Er akkurat ferdig med ei gammelrosa lita lue til når ho er helt fersk ;-) Tenkte å bruke den på nyfødtfotografering. Nå fortsetter jeg på ulldressen i str. 2 år. Et ben ferdig ;)
 
Så flink du er :)  Jeg har stoppet litt med strikking til baby, siden jeg ikke vet kjønnet.. har en body som nesten er ferdig, bare en vr. bord kant som skal strikkes i enten blått eller rosa evt grønt/ lilla.. 

Har begynt på sokker til meg :D Eeeelsker varme sokker, og strikker mønster for første gang.. snakk om konsentrasjon der!
 
Ja, varme sokker er så herlig! :-) Den dressen jeg har startet på skal ha hvite krystaller på brystpartiet. Kjenner jeg gruer meg litt til jeg kommer så langt - er temmelig nybegynner, så da blir det full konsentrasjon her også :P Men klare det skal jeg! Hihi.
 
Hvis man har slik innstilling klarer man det 
 
Syns det er litt morsomt at jeg føda dagen etter jeg skrev det her :P Har ikke lest alt folk skrev engang før nå :P hehe
 
Back
Topp