hva gjør en eksamensvakt??

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Jeg har blitt innkalla som eksamensvakt imorgen og tirsdag, siden jeg er vikar og assistent på skola her...
Hva skal jeg gjøre egentlig??

Følge dem på toalettet, se til at ingen jukser, hente flere ark osv?? noe mere??
Kan jeg selv ha med meg en bok å lese i, evt strikketøy, eller skal jeg være 100% tilgjengelig og følge med hele tia? [8|]

Aldri vært eksamensvakt før, er derfor jeg spør...glemte helt å spørre isted da jeg ble oppringt [&:][;)]

Eg satt berre på en stol[8D] Va ei dame som satt helt framme og hadde kontroll på det meste, eg var berre med dei ut når dei skulle ha pause[:D]

Kan være lurt og ha med noke mat og ikkje minst drikke.. Noke eg glømte, høg gravid og allting[X(][8D]

Alle eksamensvaktene jeg har hatt under min skolegang har sitti og lest eller gjort noe annet.. Ikke kikka på oss til enhver tid, men selvfølgelig kan man ikke sette på seg ipod'n og spille på mobilen liksom.
Blir mange timer å stirre ut i lufta, så tror du kan lese eller strikke. Ville hvert fall tatt det med, så vil jeg tippe du får noen instrukser når du møter opp. Det kommer forresten dovakter innom så det skal ikke du.

Takk for svar [;)][;)]

Ja jeg tar nok med meg noe å sysselsette meg med sånn i tillfelle, så får jeg heller spørre vakthavende når jeg kommer bortover, skal melde meg hos han så kan jo spørre da [;)][;)]

Har hatt flere eksamensvakter som har strikka mens de satt der, om det er lov eller ikke aner jeg ikke. De har også lest bøker og blader. 

Blir det ikke forferdelig irriterende å høre på strikkepinnene?[8D] Jeg hadde ikke likt å høre på klirringen fra de når jeg skulle konsentrere meg for å gjøre mitt beste..

Traske rundt med dressmannbuksa godt oppunder armene og henholdsvis smatte, hoste, snyte deg høyt og groteskt [>:]

(Siden jeg ser at du allerede har fått svar på de saklige tingene jeg har å bidre med [8D])

Back
Topp