Hva gjør du..

Hører musikk, ser days og sitter på pcn.

Burde: hente klærne som ligger i vaskemaskina, og henge de opp.
Legge sammen klær i tørketrommelen.
Sette på ny maskin.
Ooog.....
Rydde klesrommet og pakke litt ting til helga
Ordne meg selv og kle på meg andre klær.

Men rekker nok ikke en dritt før Amalie våkner om 1,5time... hehe
Såååå.... njaaaa, sitter nok her videre gitt.

venter på at brød og rundstykker i ovnen skal bli ferdige så jeg får spist deilig mat.
Lillingen ligger og sover, men våkner når som helst nå.
Sitter under pleddet mitt og cooper på dataen.

Sitter her, og ser på pippi med jenta mi[:)]

nei sitter her på bv, å lester ALT jeg kommer over.... Ska nemmlig liksom gjøre rent i dag [X(]

sitter med ispose på nakken og skuldra.. skal være der i tjue minutt etter å ha besøkt en sadistisk kiropraktor [8D]

ORIGINAL: KjemSNARTtilPoenget

sitter med ispose på nakken og skuldra.. skal være der i tjue minutt etter å ha besøkt en sadistisk kiropraktor [8D]

Oj, hva har skjedd? [8D]

Sitter og venter på at klokka skal bli 15.00 så jeg kan gå hjem! Hardt å jobbe i OLJÅ, hehe!

ORIGINAL: **Lillamumi**

Jeg vasker min tredje maskin med klær, brettet 1 maskin, vasket gulv og ryddet litt her og der.. Tatt opp til å lage middag og skal snart i butikken for å kjøpe litt glemte ting og så hente gutten min i barnehagen[:)]

En effektiv frøken [:D]

ligger på soffan og er kvalm og sliten og har dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb [&o]

sitter å prøver å få dagen til å gå[&:]
sambo å lillemann kommer ikke hjem før i 16-16.30 tiden så har eeeevig nok tid til å sette på middagen.

Skal snart til bhg og hente lillesnuppa, så slår ihjel litt tid på bv før jeg går[8D]

ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: Auliana

Sitter på kjøkkenet med laptoppen og har nettopp satt en oksestek i ovnen.

Nam![:D]

Det er så utolig godt [:D]
Hva bruker du å ha til? [:)]

har akkurat skrevet ferdig praksisoppgave, tar meg nå en velfortjent pause. Deilig å tenke på at om et halvt år er jeg ferdig utdannet førskolelærer[:)] 

Skal snart hente prisen i barnehagen[:)]

Vasker en del maskiner med klær i dag. Kom hjem fra 2 ukers ferie i går. Småen sover..

Back
Topp