Hva gjør du....

JPSK

Elsker forumet
.....og kjæresten når dere har alenetid?

Og hva er din oppfatning av en romantisk date? :)

Vi koser :) sitter i sofaen, tar boblebad osv.. Vi er ganske romantiske til hverdags. Dårlig med date her.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi ser ofte en film sammen. Det er godt å bare slappe av i hverandres selskap. Romantisk er det vel kanskje ikke, men det skal ikke så mye til for å skape litt romantikk heller. Det at en av oss av og til gjør noe ekstra for å glede den andre gjør susen! Litt massasje, pynte litt på bordet, gjøre litt ekstra av husarbeidet, overraske med en liten gave...

Jeg synes det mest romantiske vi gjør er når vi har masse levende lys, en god hjemmelaget middag, gjerne biff! Og sitter i sofakroken og prater om alt og ingenting <3

Sent from my iPad using BV Forum

Spiser middag ute, går tur, svømmer eller sitter hjemme i sofaen.

Luksus for meg om mannen er hjemme en hverdag, han er storsett på reise.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser film, snakker sammen, koser, går turer, kjører turer, små handleturer, reiser på antikk og bruktmesser, spiser god mat sammen eller bare slapper av sammen. Herlig når vi kan ligge på Lørdagsmorgen eller søndagsmorgen og bare tulle, fjase og kose.

Vi er aldri ute å spiser, på kino eller noe slikt. Vi tar kjærestedatene hjemme. Tenner lys, finner noe godt å spise og lar mobil/pc/iPad ligge.. Eller tar oss en tur i hagen og planlegger fremtiden. Veldig kos når han sitter med spotify og spiller alle de nydeligste sangene som finnes for meg. Da koser jeg meg.

Termin 2.februar 2014

Vi koser oss i sofaen, gjerne med god mat og en film, prater og herjer litt. Latteren sitter løst, og temaene er mange. Jeg liker å sitte "oppå" han, misforstå meg rett - veldig kosen nå som jeg er gravid :) Lite aktivitet på soverommet, men vi er begge så slitne for tiden - pratet om det og - så kjennes helt greit ut for en periode! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samt vi kjenner på magen - veldig mye aktivitet der om kveldene! Det er moro :D

Det beste me kan gjera er når me legge oss ( eg i armkroken hans) og prata i lag <3

Back
Topp