Hva gjør du..

Ikke så mye foreløbi :(
Tar vitamintilskudd, og spiser mye frukt.
Blir bedre når kvalmen gir seg så jeg kan begynne å trene, spise mer grønnsaker og proteiner.

Prøver å spise sunnt og tar vitaminer.

Spiser så sunt jeg kan. Trener og går mye tur med hunden. Egentlig det samme som før jeg ble gravid!

Er ikke så veldig flink foreløpig... Men jeg prøver å få i meg frukt og grønt, og har planer om å komme meg mer i aktivitet når jeg ikke er sykmeldt lenger

Spiser så sunt jeg kan. Trener og går mye tur med hunden. Egentlig det samme som før jeg ble gravid!

Så flink! Vedder på det hjelper på humøret? Må komme meg i gang altså.. Alt går jo selv om jeg har 3 barn, hundene hadde jo elska lengre turer!

Så flink! Vedder på det hjelper på humøret? Må komme meg i gang altså.. Alt går jo selv om jeg har 3 barn, hundene hadde jo elska lengre turer!

Jeg la om kostholdet og treningsrutiner ca halvannet år før graviditeten og har vært veldig heldig med å ikke ha særlige plager under svangerskapet til nå. Da er det ikke så vanskelig å fortsette som før! :) Men hadde 2 uker hvor jeg ikke trente og da var jeg skikkelig kvalm! Når jeg kom igang med treningen igjen forsvant kvalmen. Så skal ikke kimse av trening som kvalmereduserende! Men fyyy den dørstokkmila var lang! :p

Jeg spiser sunt, usunne ting er kun lov i helgene! Trener minst 5 ganger i uka! Prøver å holde på som før svangerskapet.. Noen treninger blir kortere enn andre, pga formen.. Men tenker at litt er bedre enn ingenting:)
Går tur de dagene jeg ikke er på treningssenteret da jeg fort får hodepine vvis jeg sitter inne hele dagen:p

Jeg spiser sunt, usunne ting er kun lov i helgene! Trener minst 5 ganger i uka! Prøver å holde på som før svangerskapet.. Noen treninger blir kortere enn andre, pga formen.. Men tenker at litt er bedre enn ingenting:)
Går tur de dagene jeg ikke er på treningssenteret da jeg fort får hodepine vvis jeg sitter inne hele dagen:p
Nesten litt greit å Måtte ut å røre på seg da :) det er jo bare bra! Flink du er :)

Back
Topp