Hva gjør du?

febissbebiss

Glad i forumet
Hva gjør dere idag??

jeg er på jobben...kjeder meg...tenker på hva gutta driver med og skulle helst hatt fri og vært på hopploppeland med rockis, arjen og prinsen...

Febiiiiss!!! Akkurat våkna etter en nap med Arjen, sååå digg! :D

Tenke jeg skulle dra med meg Theo og gubben din på hoppeland på onsdag :) Hva gjør du daaa daaaaa??? ;)

Akkurat spist etter å ha hatt PT trening. Nå skal jeg scrappe litt mens snuppa sover[:)]

diiiiiiiiigg....vet han skal dit på tirsdag med en kompis, men onsdag aner jeg ikke hva planen hans er...du får avtale me`n duuuuuu :)  I april....daaa ja daaaa ja...da må vi finne på no moro!!!!

Jeg sitter nå her å booker...kikker litt på nettet...leter etter drømmeslottet uten penger, tenker på hva jeg skal ha til lunsj....

oreo og øl en dag????

dæven...spååååårty du er da... :) :) jeg får drive med litt gym ved plassen...det ser forresten veldig teit ut å gjøre det---hahah...guuuuud..små gleder [;)]

Tirsdag kommer lillesis, så da kan ikke jeg... Håper han orker to dager på rad da! hehe!

Orker ikke se på slott lenger, blir bare lei meg :p  MEN jeg blir veeeeldig happy for øl og oreo ass, kan trenge å komme meg ut..sånn...nuh! Hehe! Kan jo da en liten 3 timers, sånn at du er klar for jobb dagen etter ;)

Jeg ligger på sofaen... vet ikke helt hva jeg skal finne på[8|]

jaaaa....det går så fint...i fix..gutta reiser jo bort i helga så jeg er homme alone, eller komme etter konserten på fredagen? eller så kan vi bare snakke om det på fæisern ikveld så alle slipper å lese det her...haha[:D]

Meeeeeeen...jeg har funnet verdens søsteste joggis til mini...

skal vi bli millionærer å¨shoppe litt....??

Venter på å reise til Skarnes jeg nå. Reiser om en halvtime. Så derfor gjør jeg ikke annet enn å se på klokka:)

jeg er syk og venter på klokken ska blir halv 1 så eg kan kjøra te legen..
vært vekke frå jobb siden onsdag, så treng en sykemeldin... [:(][:(]

ORIGINAL: febissbebiss

dæven...spååååårty du er da... :) :) jeg får drive med litt gym ved plassen...det ser forresten veldig teit ut å gjøre det---hahah...guuuuud..små gleder [;)]

Hehe ja kanskje litt sporty da[8D][8D]

eldiss....skæææær du på skæææææærnes a?

Rocky...på hm...er en sånn brun joggebukse og joggejakke med ører....velly naaaaais...gubbisen er å i byen...så pling på han hvis du kjeder ræææ.....

sender du meg hjemme mailadressen din på jobb maila mi?

Marcus og knøttet- uffa...masse masse god bedring...

Trone---så gøy :) sender du over restene til meg og rockis????

Back
Topp