Hva gjør du som tidsfordriv om dagen?

Timene flyr uten at jeg gjør så mye...
Må sove på dagen, sover lite på natta. Tar meg laaange dusjer, blir nok ikke mange lange dusjer når lillebror kommer;)
Strikker eller broderer, rydder litt i bilder.
Gleder meg til å bevege meg ute igjen:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Leser bøker, ser ally mc bil serien på tv.elsker netflixen vår;-) når barna er i barnehagen

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Jeg synes dagene går fort. Leverer gutten i barnehagen, hjem og sove litt. Kanskje litt besøk hvis formen er ok, ellers bare ligger jeg i stolen min og peser. Satte på en maskin med klær og en tørketrommel i går, og belønnet meg selv med et glass brus etterpå ;p

Sover leeenge, skriver litt på masteroppgaven min (ikke så mye som jeg burde), ligger på sofaen og ser på tv til samboer kommer hjem fra jobb, spiser middag og så tenker jeg på at jeg må pakke fødebagen ferdig, men gjør det aldri! :p Vasker og rydder litt innimellom, og sånn går nu dagan! :p

Jeg står opp og får gutten i bhg, etterpå spiser jeg frokost og ser på god morgen norge evt. noe mer spennende. Så flyr timene og når jeg burde hentet sønnen min og laget middag, så blir jeg supereffektiv og henting og middag blir forsinket.

Jeg får og bakekick fra tid til annen, da baker jeg og står i, spiser alt for mye og blir så sliten at jeg ikke orker å rydde opp...

Det er ganske travelt å ha fri faktisk, jeg forstår nesten ikke hvordan jeg fikk tid til alt når jeg jobbet:)

prøver og ordne al,t slik at det er istand til lillebror kommer om 6 dager :O

Ja, glemte helt baking .bakt kake, boller og muffins barsel..jeg kan ikke spise det nå, så det får ligge fred i frysen:) så baker jeg sunne brød til meg innimellom

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Back
Topp