Hva gjør du på, utenom å skravle?

Sitter inne på lekerommet med begge ungene og ser på at de raserer hele rommet med duplo og treklosser. Alt dette mens mannen ennu sover søtt inne på rommet
 
Ligger på sofaen og ser på sånn garasje salg ting. Mens jeg venter på at kl skal bli 10 så jeg kan dra på loppemarked
 
Sitter på trappa og soler meg[emoji295]️ Helt fantastisk påskevær. Og drikker sjokolademelk med kaffe[emoji4]
 
På loppemarked litt skuffa over prisene egenlig. Dyrere en på finn.no og Facebook. Så i mellomtiden bestemor har løpt gal så har jeg vært på finn.no gis bort og fått klar til lillemann og leker helt gratis som jeg skal få henta.

Hvet at loppemarked støtter et eller annet. Men å legge seg over pris på lett tilgjengelige ting gjør det vanskelig å handle fremfor å handle på loppemarked...:(
 
Sitter å ser på tv pg lurer på om jeg rett og slett skal legge meg[emoji28]
 
Ammer veslemor!
 
Sitter åå trappa å soler meg[emoji295]️[emoji2] her er det rene sommeren[emoji6]
 
Det er så varmt så jeg har 5 min økter ute koker der ute. Har ikke fått frem teltet så da blir det rett i sola og jeg er ikke laget for det men guttungen og bestefar har funnet seg godt til rette der ute. Selv om jeg er bekymret for guttungen.men drikker godt og er smurt godt inn
 
Hvor i alle videre verden er du som det er så varmt???
 
Men 15 grader er ikke "koker så en må inn hvert 5. Minutt" da.?
 
Hvor i alle videre verden er du som det er så varmt???
22 varme i skyggen.sol fra 0900 til 1700 på verandaen. Jeg er ikke glad i stekende sol. Blir brent !! Kan godt sitte ute hele dagen i shyggen:p men for øyeblikket er verandaen vår en stekeplate [emoji14] uten shygge områder...thihi men resten av familien digger det så det er jo bra. Prøver bare begrense lille mann litt. Er ikke sikker på hvor lenge de kan bli sittende i sola.
 
Hørtes sinnsykt deilig ut.
Vi har mer sånn 8 grader, tåke i fjellet og lett regn vi
 
Nei, så ikke posten til aninee da jeg svarte deg.
Men var ca 30 i solveggen når jeg satt der altså[emoji6]

Høres jo ut som en skikkelig sommer det dere beskriver.

Her er det kald vår.
 
Back
Topp