Hva gjør du på, utenom å skravle?

Vært på senteret kjøpt en vår dress til guttungen og bukse til meg. Nå spiller jeg hs mens guttungen sover i senga

Hvilken type vårdress ble det? Oppdaga plutselig at dressen jeg hele tia har tenkt at skal brukes var i 92, så den blir alt for stor. Greit å kunne bevege seg uten å drasse på en for stor dress, så da må i veien på shopping.
 
Hvilken type vårdress ble det? Oppdaga plutselig at dressen jeg hele tia har tenkt at skal brukes var i 92, så den blir alt for stor. Greit å kunne bevege seg uten å drasse på en for stor dress, så da må i veien på shopping.
Vi måtte opp i 92 på alt. Sender bilde i morgen
 
Vi måtte opp i 92 på alt. Sender bilde i morgen

Supert [emoji4] vi har akkurat bytta til 86, og det er litt stort enda det og. Men vinterdressen i 80 begynte å bli kort i beina så den sklei opp over skoa.
 
663b61d19521a7859dfd745ea8e50dae.jpg
cf2de2bb0a96a954e20403f6388ae327.jpg


Godt stoff og kjentes helt ut som min stormberg softcell jakke/bukse. Så er det i samme kvalitet så er det verdt det:)

Kosta 750 kr :/ Men den andre heldress jeg så på. Kosta litt mindre og var mye stivere i stoffet.

Men kjøper skjelden nye klær til han. Og siden vi venter en gutt til så blir jo prisen delt på to [emoji14]
 
663b61d19521a7859dfd745ea8e50dae.jpg
cf2de2bb0a96a954e20403f6388ae327.jpg


Godt stoff og kjentes helt ut som min stormberg softcell jakke/bukse. Så er det i samme kvalitet så er det verdt det:)

Kosta 750 kr :/ Men den andre heldress jeg så på. Kosta litt mindre og var mye stivere i stoffet.

Men kjøper skjelden nye klær til han. Og siden vi venter en gutt til så blir jo prisen delt på to [emoji14]

Så fin[emoji4]
Jeg personlig syns det er verdt å betale litt mer hvis kvaliteten er god.
 
Kvalitet i yttertøy er noe jeg betaler for

Men mine får ikke todelt vårdress før de har sluttet med bleie da. (for da vil bhg ha det) heldress er å foretrekke til de er en 4-5 år synes jeg.
 
Kvalitet i yttertøy er noe jeg betaler for

Men mine får ikke todelt vårdress før de har sluttet med bleie da. (for da vil bhg ha det) heldress er å foretrekke til de er en 4-5 år synes jeg.
Vi har brukt begge deler i vinter og vi har endt opp med at guttungen liker todelt bedre en heldress så da har vi brukt det oftere. Siden jeg ikke fant en heldress jeg var fornøyd med så ble det slik.

Hater å handle måtte i tre butikker før jeg fant denne...:p
 
Kvalitet i yttertøy er noe jeg betaler for

Men mine får ikke todelt vårdress før de har sluttet med bleie da. (for da vil bhg ha det) heldress er å foretrekke til de er en 4-5 år synes jeg.

Mi får også heldress, så mye greiere. Ho som plutselig sitter i en vanndam også slipper man at jakka dras opp og det blir glippe. [emoji4]
 
Joda... men jeg pleier å finne gis kvalitet på loppemarked og på finn for slikt og ingenting derfor blir dette dyrt. For meg :)

Den ser jeg[emoji4] jeg har også kun kjøpt brukt eller arva uteklær til snuppa. Men nå tror jeg at jeg kommer til å kjøpe nytt, bare så usikker på hva [emoji6]
 
Akkurat nu sitter jeg på gulvet mens eldsta sovna i stolen, poden vandrer rundt med en spade i hånda og Ole Brum går i bakgrunnen. Skal egentlig begynne å lage grøt, men har foreløpig ikke komt lengre enn gulvet..
 
Nå sitter jeg i stolen og kvinner meg opp til å gå og pakke til frøkna som skal på overnatting. Er så trøtt[emoji27] ho skal bare over gjerdet så er ikke så mye som må med. Bare tiltak å komme seg opp av stolen.
 
Sitter og venter på å få servert middag[emoji2] Han kan å gjøra litt opp for seg for å ikke stå opp med vesla på morran.
 
Legger lillemor
 
Vært skikkelig dårlig på å skravle de siste dagene:/ meeen nå tar jeg igjen litt bloggerne på sumo :D
 
Back
Topp