Hva gjør du på, utenom å skravle?

Mener du to pakker hele den tiden de er i butikken?[emoji15][emoji33] you strong woman!

Kan vel hende jeg ikke klarer det, men skal prøve så godt jeg kan. Det beste er å vente i det lengste med å kjøpe første pakke;) gå fort forbi og lukke øya:p
 
Kan vel hende jeg ikke klarer det, men skal prøve så godt jeg kan. Det beste er å vente i det lengste med å kjøpe første pakke;) gå fort forbi og lukke øya:p

Hehe, du er sterk om du klarer det[emoji1373] Ja, jeg har klart meg helt "fint" uten, men mannen vet at jeg er glad i det, så i kveld kom han snikende med en eske, å vips så har jeg altså klart å spise alle 4[emoji30][emoji23]
 
Hehe, du er sterk om du klarer det[emoji1373] Ja, jeg har klart meg helt "fint" uten, men mannen vet at jeg er glad i det, så i kveld kom han snikende med en eske, å vips så har jeg altså klart å spise alle 4[emoji30][emoji23]

Skal oppdatere om hvordan det går jeg;)
Dem er farlig gode. Snill mann da:) som tenker på deg.
 
Nå sitter jeg å spiser påskeegg, sånne med hvis sjokoladekrem inni[emoji7][emoji85]
Elsket dem før . Så havna jeg på sykehuset en påske og alle kom med slike. Nå tåler jeg ikke lukta av dem en gang * ler* fikk overdosa
 
Jeg har nå vært i stallen , møkka og gitt medesiner. Satt på vaskemaskin og sett på finn.no og lest facebook. Før jeg havnet her. Sitter og drikker kaffe og skulle hatt kommet meg i seng for å sove litt men har ikke bestemt meg !
 
Elsket dem før . Så havna jeg på sykehuset en påske og alle kom med slike. Nå tåler jeg ikke lukta av dem en gang * ler* fikk overdosa

Å, nei så kjedelig da![emoji15] selv om jeg selv skulle ønske jeg ikke var så glad i dem som jeg er[emoji28]
 
Spiser curamed, forsøker å ikke forstyrre samboeren som skriver historieoppgave, og venter på at maskinen med klær skal bli ferdig.
Sikler så smått på sjokoladekakestykket han gomler på mens han nipper til ei pils, men jeg er jo som vanlig på slanker'n!
 
Spiser curamed, forsøker å ikke forstyrre samboeren som skriver historieoppgave, og venter på at maskinen med klær skal bli ferdig.
Sikler så smått på sjokoladekakestykket han gomler på mens han nipper til ei pils, men jeg er jo som vanlig på slanker'n!

"Gomler sjokoladekake og nipper til ei pils" det hørtes ut som litt av en kombo. [emoji28] Melk, kaffe, brus og saft, ja, men pils [emoji85] Godt vi er forskjellige [emoji6]
 
I dag har jeg :
Sovet 5 timer ekstra
Vaska kjøkkenet andet støvsugd.
Hestestell to ganger.
Rydda inn noen sykler som vi fikk fra en vennine
Så har vi tatt bilde av en del ting som skal selges.
 
Sitter og hører på kommunestyremøte... (vel, web-overføring da, jeg er hjemme)
 
Sier de noe fornuftig?
Mye fornuftig helt til jeg faktisk ikke ble klok på om de avgjorde "videre utgreiing av alternativ 2" som noen av dem mener "vi går for alternativ 2" eller om det betydde "så får vi se hva vi skap velge"

Det skal i mai avgjøres om vi får ny skole. Eller kan også uttales som "om skolen vår blir nedlagt
 
Back
Topp