Hva gjør du på, utenom å skravle?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Nå?

Jeg følger opp lekser.
 
Jeg ser på at mannen gir lille kveldsgrøt. Litt etter skjemaet i kveld. Hadde tidenes verste natt med han i går, så kvinner meg opp til en potensiell ny skrekknatt.
 
Set på at mannen tar seg av lillingen og gjør klar kveldsbadet[emoji28] helt "klar" etter jobb i dag[emoji5]
 
Jeg ser på at mannen gir lille kveldsgrøt. Litt etter skjemaet i kveld. Hadde tidenes verste natt med han i går, så kvinner meg opp til en potensiell ny skrekknatt.
Håper natten blir bedre.

Her planlegges kveldsmat om ikke spesielt lenge.
 
Ammer, vurderer å flytte vesla i senga si, og gå ned og spise middag.
 
Ser på mannen dekke på bordet for kveldsmat nå.
 
Psyker meg opp til å ta kveldsmat og legging på minsten, og venter på at største skal komme inn igjen:)
 
Akkurat ferdig mwd kveldsmaten, nå sitter vi på gulvet og leker før kveldstellet:)
 
Nå ligger jeg på senga og ammer.

Mannen følger opp resten av leksene

Lekser sent i dag fordi han fortsatt ikke har fått normal størrelse på pupillen etter øyedråper hos øyelegen for sjekk av synet
 
Sitter og ser på rot. Ingen vits i å rydde, for da våkner G :D dumt og bra på samme tid.
 
Sitter og venter på mannen så jeg kan dra på trening. Burde ha rydda, men prioriterer dere i stedet;)
 
Kult! Kjekt å være sammen en gjeng vil jeg tro :)

Ja, kjempe. Og så mye lettere å komme seg i veien:) ellers tror jeg hadde slitt litt på mamdager hvertfall, oppe 5 og 5.30 annen hver mandag og da frister det ikke noe veldig, men så godt da det er gjort.
 
Sirkeltrening med en gjeng "kjærringer":) planer om å komme i gang med jogginga igjen, men... Vi tar en ting av gangen;)

Så flink du er! Jeg må også begynne å trene. Og i hvert fall nå som magen bare blir større og større. Sist streva jeg med leddbånda i kneet mitt også i siste delen av første trimester... Så burde trent knærne mine før det blir ille igjen.. og ryggen min er ikke akkurat til å skryte av!
 
Back
Topp