Et par av mine venninner har fått høre fra partneren sin at de syns damene har utnyttet tiden hjemme dårlig mens de selv har vært på jobb. Ene hadde sagt at "du må jo utnytte tiden bedre mens han sover", han mente det var så rotete hos dem. Andre hadde vært overrasket over at kona ikke rakk å henge opp en klesvask mens han var på jobb (hun begynte da å sende mannen en melding hver gang hun la ungen fra seg, og hver gang hun våknet igjen 5 min etterpå).
Jeg innrømmer lett at jeg i stor grad bruker sovetida til å slappe av på sofaen med netflix, bv eller youtube, kanskje litt huslige ting iblant. For jeg har totalt sett myyye mindre nedetid nå enn før babyen kom til, så jeg syns ærlig talt jeg kan unne meg det, om det ikke er noe arbeid jeg ikke kan få gjort med babyen våken og som MÅ gjøres den dagen.
Jeg innrømmer lett at jeg i stor grad bruker sovetida til å slappe av på sofaen med netflix, bv eller youtube, kanskje litt huslige ting iblant. For jeg har totalt sett myyye mindre nedetid nå enn før babyen kom til, så jeg syns ærlig talt jeg kan unne meg det, om det ikke er noe arbeid jeg ikke kan få gjort med babyen våken og som MÅ gjøres den dagen.