Hva gjør du nå?

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Ser på home and away :hilarious:
 
Venter på at sambo skal bli klar :smiley-ashamed004
 
Akkurat som Linosaurus, sitter på jobb med ingenting å gjøre :laughing002 Blir fort litt scrolling på baby- og gravidrelatert innhold.
 
Nettopp bakt kjeks og skal øyeblikk gå på baby besøk :Heartred :angelic:
 
Ligger i senga å venter på å få servert frokost av gubben :Heartred
 
Sitter på jobb, administrerende oppgaver idag og alene inne på kontoret, litt deilig
 
Rolig morgen hjemme før undervisning 10. guttungen snart på veg til barnehagen. Litt rolig morgen må vi ha når vi er b-mennesker :D
 
Levert guttungen og vært på butikken å kjøpt meg eple juice så eg kan ta tablettene med, og prøve å samle energi til å gjør husarbeid. Vi får overnattings gjest i morgen så må støvsuge og vaske gjeste rommet og gangen nede.
 
Ligger i senga klar for nattan :sleep002
 
Ligger også i senga, klar for natta. Kjenner veldig godt etter, og lurer på om murringen og den lille blødningen i dag virkelig er mensen som er 3-4 dager for tidlig, eller om det er noe festeblødning. Er 11 dpo, aldri vært gravid..
 
Ligger også i senga, klar for natta. Kjenner veldig godt etter, og lurer på om murringen og den lille blødningen i dag virkelig er mensen som er 3-4 dager for tidlig, eller om det er noe festeblødning. Er 11 dpo, aldri vært gravid..

Spennende! Har du tatt test?
 
Tok en ultratidlig på tirsdag, men det var nok alt for tidlig. Vurderer å ta den andre ultratidlig i morgen, men redd for svaret.. Jeg vil så gjerne

Skjønner deg godt! Krysser fingrene ❤️
 
Tok en ultratidlig på tirsdag, men det var nok alt for tidlig. Vurderer å ta den andre ultratidlig i morgen, men redd for svaret.. Jeg vil så gjerne
Såg noen la ut på vi prøver forumet at de faktisk fikk negativ med clearblue Ultratidlig, og positiv med vanlig clearblue digital :Heartred krysser alt for positiv test snart :smiley-angelic001
 
Back
Topp