Hva gjør du nå?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hva gjør du akkurat nå?

Her kom jeg nettopp hjem og holder på å tappe oppi et bad, rolig lørdagskveld med andre ord :laughing002

Jaa, masse gøye folk med i år! Litt misunnelig på det badet du skal ta! Hadde vært deilig for en sliten kropp :laughing002
Jeg får sette det på i morgen og se da xsmile9

Det var helt nydelig med et bad i kveld! Bruker det alt for lite egentlig, men følte for å kose meg litt ekstra i kveld :love017

Nettopp kommet hjem fra kveldstur med hundene og har planta skrotten i sofaen under teppe og prøver å leite frem en film jeg kan sovne til :hilarious:

Akkurat sydd ferdig en body og bukse i str 62 :love017 Skal knaske paprika nå!

Akkurat sydd ferdig en body og bukse i str 62 :love017 Skal knaske paprika nå!
Åå, så gøy! Jeg sydde mye før, men falt helt ut av det. Det må jeg jammen meg få begynt med igjen :D Mannen holder på å ordne til eget syrom til meg i garasjen så da må jeg nesten komme i gang igjen :hilarious:

Vi kunne kanskje laga en håndarbeidstråd etterhvert hvor vi kunne inspirert hverandre med bilder av sy- og strikkeprosjekter!

Jeg lurer sånn på når i løpet dere fikk første signal dere som opplever kvalme?
Jeg har gjennomgått 3 hele trimestere og ett påbegynnende sv. Skap til uke 9/10. Var veldig kvalm alle disse… Mitt siste fullgåtte sv.skap fikk jeg det tilbake i siste trimester.

Husker ikke når det startet… Har ny jobb, så forsøker forberede meg litt…

Åå, så gøy! Jeg sydde mye før, men falt helt ut av det. Det må jeg jammen meg få begynt med igjen :D Mannen holder på å ordne til eget syrom til meg i garasjen så da må jeg nesten komme i gang igjen :hilarious:

Vi kunne kanskje laga en håndarbeidstråd etterhvert hvor vi kunne inspirert hverandre med bilder av sy- og strikkeprosjekter!
Jeg elsker å sy babyklær :love017 Det er så koselig! Og så går det fort i forhold til større klær :laughing002 Jeg har sydd ferdig to sett(body og bukse). Hadde vært artig med egen tråd :) Håper du får sydd masse!

Jeg elsker å sy babyklær :love017 Det er så koselig! Og så går det fort i forhold til større klær :laughing002 Jeg har sydd ferdig to sett(body og bukse). Hadde vært artig med egen tråd :) Håper du får sydd masse!
Åå, så gøy! Litt lettere å få opp motivasjonen når vi kan inspirere hverandre :angelic:

Jeg lurer sånn på når i løpet dere fikk første signal dere som opplever kvalme?
Jeg har gjennomgått 3 hele trimestere og ett påbegynnende sv. Skap til uke 9/10. Var veldig kvalm alle disse… Mitt siste fullgåtte sv.skap fikk jeg det tilbake i siste trimester.

Husker ikke når det startet… Har ny jobb, så forsøker forberede meg litt…
Åi, det har jeg heelt glemt fra sist. Husker jeg var ofte kvalm, men sjeldent slik at jeg kasta opp. Lurer på om det begynte rundt uke 6 eller noe sånn?

Også jeg skal få et sy-hjørne i kjelleren, mannen holder på å rydde plass til meg!
Jeg er nybegynner på å sy klær, men er glad i håndarbeid og har strikket veldig mye! Men ønsker å sy mer fremover.
Så jeg må øve meg! Har bare en gammel symaskin, men tenker å kjøpe en ny med overlock dersom interressen ikke er dalende..

Også jeg skal få et sy-hjørne i kjelleren, mannen holder på å rydde plass til meg!
Jeg er nybegynner på å sy klær, men er glad i håndarbeid og har strikket veldig mye! Men ønsker å sy mer fremover.
Så jeg må øve meg! Har bare en gammel symaskin, men tenker å kjøpe en ny med overlock dersom interressen ikke er dalende..
Såå gøy! Er veldig greit å ha sin egen plass til å styre med det. Tidligere har jeg hatt alt i stua mens jeg har holdt på, og det er veldig lite fristende å dra aaalt frem når man skal begynne og rydde alt bort igjen hver gang man er ferdig :hilarious: Så det ser jeg frem til!

Overlock har jeg også virkelig vurdert å kjøpe, men jeg får aldri gjort det! Virker såå greit :D

Akkurat nå ligger jeg på sofaen å venter på at ungen i huset skal sovne godt nok til at jeg kan begynne å bråke litt.
Skal beise (vet det ikke er anbefalt å beise mye, men det er kun snakk om 10min utendørs. Mannen er så treg at det er best å bare gjøre det selv). Såå skal jeg gjøre ferdig noe praktisk til ei heftig uke, prøve å få strikket ferdig teppet jeg har liggende OG lage en god kveldsmat.

Jeg er evig tidsoptimist, gjenstår bare å se hvor langt jeg kommer på lista

Akkurat nå er jeg inne å sniker litt her ser ut til å komme en etterpåSkatt i mai... er 4+5 uker på vei... har to barn fra før.. de er 10 og 8 år når baby kommer.. veldig mange forskjellige følelser rundt dette å "begynne på ny" igjen.. men håper det går seg til❤️ sist svangerskap hadde jeg sv.diabetes.. å førstemann kom 6 uker før tiden.. så spennende å se hvordan det blir denne gang..

Sitter på jobb og skriver ukeshandleliste. Godt å få unnagjort all handlingen tidlig :laughing002

Back
Topp