Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooo, det hadde jeg helt glemt at hadde startet igjen! GøyHer er det Skal vi Danse på TV![]()
Jaa, masse gøye folk med i år! Litt misunnelig på det badet du skal ta! Hadde vært deilig for en sliten kroppOoo, det hadde jeg helt glemt at hadde startet igjen! Gøy![]()

Jeg får sette det på i morgen og se daJaa, masse gøye folk med i år! Litt misunnelig på det badet du skal ta! Hadde vært deilig for en sliten kropp![]()

Skal sy litt babyklær jeg og!Akkurat sydd ferdig en body og bukse i str 62Skal knaske paprika nå!
Er du på snap? Da må du viseSkal sy litt babyklær jeg og!
I kveld har jeg vært på konsert.

Åå, så gøy! Jeg sydde mye før, men falt helt ut av det. Det må jeg jammen meg få begynt med igjenAkkurat sydd ferdig en body og bukse i str 62Skal knaske paprika nå!

Jeg elsker å sy babyklærÅå, så gøy! Jeg sydde mye før, men falt helt ut av det. Det må jeg jammen meg få begynt med igjenMannen holder på å ordne til eget syrom til meg i garasjen så da må jeg nesten komme i gang igjen
Vi kunne kanskje laga en håndarbeidstråd etterhvert hvor vi kunne inspirert hverandre med bilder av sy- og strikkeprosjekter!
Det er så koselig! Og så går det fort i forhold til større klær
Jeg har sydd ferdig to sett(body og bukse). Hadde vært artig med egen tråd Åå, så gøy! Litt lettere å få opp motivasjonen når vi kan inspirere hverandreJeg elsker å sy babyklærDet er så koselig! Og så går det fort i forhold til større klær
Jeg har sydd ferdig to sett(body og bukse). Hadde vært artig med egen tråd
Håper du får sydd masse!

JaÅå, så gøy! Litt lettere å få opp motivasjonen når vi kan inspirere hverandre![]()
Åi, det har jeg heelt glemt fra sist. Husker jeg var ofte kvalm, men sjeldent slik at jeg kasta opp. Lurer på om det begynte rundt uke 6 eller noe sånn?Jeg lurer sånn på når i løpet dere fikk første signal dere som opplever kvalme?
Jeg har gjennomgått 3 hele trimestere og ett påbegynnende sv. Skap til uke 9/10. Var veldig kvalm alle disse… Mitt siste fullgåtte sv.skap fikk jeg det tilbake i siste trimester.
Husker ikke når det startet… Har ny jobb, så forsøker forberede meg litt…
Også jeg skal få et sy-hjørne i kjelleren, mannen holder på å rydde plass til meg!Åå, så gøy! Jeg sydde mye før, men falt helt ut av det. Det må jeg jammen meg få begynt med igjenMannen holder på å ordne til eget syrom til meg i garasjen så da må jeg nesten komme i gang igjen
Vi kunne kanskje laga en håndarbeidstråd etterhvert hvor vi kunne inspirert hverandre med bilder av sy- og strikkeprosjekter!
Såå gøy! Er veldig greit å ha sin egen plass til å styre med det. Tidligere har jeg hatt alt i stua mens jeg har holdt på, og det er veldig lite fristende å dra aaalt frem når man skal begynne og rydde alt bort igjen hver gang man er ferdigOgså jeg skal få et sy-hjørne i kjelleren, mannen holder på å rydde plass til meg!
Jeg er nybegynner på å sy klær, men er glad i håndarbeid og har strikket veldig mye! Men ønsker å sy mer fremover.
Så jeg må øve meg! Har bare en gammel symaskin, men tenker å kjøpe en ny med overlock dersom interressen ikke er dalende..
Så det ser jeg frem til!