Hva gjør du nå?

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Hva gjør du akkurat nå?

Jeg har lagt meg i senga i håp om å sovne fort så tida går fortere til i mårra så jeg kan ta ny test :D:woot:

Har akkurat satt meg i sofaen og ser litt tv :D en liten pause før jeg skal hente 1,5 åringen i barnehagen. Tester du for å se fremgangen på hcg?:Heartred Så gøy at du er like gammel som meg og i tillegg venter nr 4 også:D så det på terminlista:)

Har akkurat satt meg i sofaen og ser litt tv :D en liten pause før jeg skal hente 1,5 åringen i barnehagen. Tester du for å se fremgangen på hcg?:Heartred Så gøy at du er like gammel som meg og i tillegg venter nr 4 også:D så det på terminlista:)
Så koselig at vi er flere "litt oppi åra" :D Jeg er helt tullete når det kommer til testing så det blir gjerne flere om dagen for å se om de blir sterkere :rolleyes: Er jo så tidlig så det er egentlig bare dumt for det gjør meg bare nervøs, men blir jo smårar av å ikke ta de testene også:hungover:

Jobb… Trøtt og sliten mandag :P

Nå ligger jeg på soffan. Har satt på musikk i håp om å få igang ryddelysta så jeg får gjort noe fornuftig her :rolleyes:

Så koselig at vi er flere "litt oppi åra" :D Jeg er helt tullete når det kommer til testing så det blir gjerne flere om dagen for å se om de blir sterkere :rolleyes: Er jo så tidlig så det er egentlig bare dumt for det gjør meg bare nervøs, men blir jo smårar av å ikke ta de testene også:hungover:

Kjenner meg veldig igjen :laughing002 har noen tester jeg også som jeg skal bruke opp. Men ja, det er som du sier, man kan bli nervøs av de også. Man begynner å tenke.. «er den streken svakere enn i går?»:schocked028 så jeg tenker at når det er tomt så er det tomt. Ikke mere testing da altså :laughing002

Jeg har alt for mange liggende.. Tenker jeg tar 1 hver dag frem til testdato (27/1, 5+0). Tror ikke jeg gidder kjøpe fler digitale.

Ellers kjeder jeg meg på jobb :P

Back
Topp