Hva gjør du nå?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg ligge på et picknic teppe på lekeplassen og ammer under en hvit paraply:)

Gutta koser seg med lekeapparatene etter en deilig lunsj!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg sitter og fester tråder på vognteppet til brumle...
*snart ferdig*

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

sitter i sofaen med mannen som glor på et eller anna bilprogram og maser om eg ikkje har rier snart..:P

Sitter på pc`en å slapper av med verdens beste utsikt :)

Vedlegg

• baby boy.jpg
    baby boy.jpg
    32,6 KB · Visninger: 56
Jeg sitter og venter på legekontoret med mini. Skal be om henvisning til Rikshospitalet for å få utredet nyrene hennes.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sitter og venter på legekontoret med mini. Skal be om henvisning til Rikshospitalet for å få utredet nyrene hennes.

Masse lykke til :)

Sitter på terrassen med mannen og har akkurat spist to skiver med jordbær :) Finnes verre måter å vente på.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Sitter i bilen med lille gutt på fanget:)
Vi venter på pappaen som er å kjøper mat:)
-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Sitter på helsestasjonen og måltidsveier, spent på hva han får i seg. Var nesten blitt 2,8 kg så det er jeg fornøyd med:)

Da har legen sendt henvisning til Riksen, så nå drar vi ut med båten for å nyte sol og varme :-)

Nyter synet av prinsen min og slapper av på sofaen. .. Skulle vel kansje vært ute i d fine været, men vil få tak i myggnett til vogna først...:)

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Jeg sitter i sofaen med en sovende baby på fanget og koser meg :)

sitter i sofaen med mannen som glor på et eller anna bilprogram og maser om eg ikkje har rier snart..:P
Her har vi også sett på bilprogram. Og samboer syntes godt at jeg kunne føde når jeg først var på en sjekk på sykehuset! Han venter på dagstur med storesøster, men tør ikke reise før jeg har født. :p

Akkurat vært en tur på sykehuset med veldig sprengte pupper :( Knoppene er også så vonde og såre at jeg nå kun skal pumpe og koppmate et døgn for å få litt avlastning.

De lurte litt på brystbetennelse også da det kom ut en god klump. Ugh.
Satser på at det går over, vil så gjerne amme!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Akkurat no sitter jeg i sofaen og slapper av med lillefrøkna sovende på brystet mitt. <3

Back
Topp