Hva gjør du nå?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I skrivende stund sitter jeg med en febersyk 4åring på armen og ser Potepilot Ozo!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Akkurat nå slapper jeg og supersnuppa av på sofaen etter middag. Skal snart rydde litt, skal bare sitte her litt lengre først, det er så herlig når snuppa har tid til å ligge med hodet i fanget mitt. :)

Akkurat nå slapper jeg og supersnuppa av på sofaen etter middag. Skal snart rydde litt, skal bare sitte her litt lengre først, det er så herlig når snuppa har tid til å ligge med hodet i fanget mitt. :)
Enig- de vordende storesøsknene bør få litt ekstra kos nå før mamma blir en ammestasjon;)

Sitter på sofaen og ser på barnetv med gutten min, storesøster er på tur i noen dager så det er godt å få litt alenetid med han før babyen kommer :)

Ligger og hviler på sofaen med 8 dager gammel gutt oppå meg :-) Har vært på en koselig trilletur i dag :-)
Åhhhh unner deg det og misunner deg det;)

Ligger på sofaen og ser barnetv med jentungen og koser:)

Akkurat spist EN HALV ????? big one :O

Presser ikke lite på fra før av liksom :P

Akkurat våknet etter middagshvilen :p
Sitter her fortumlet og vurderer å få satt i gang mannen til å henge opp hylla over stellekommoden + mere så jeg kan få satt enfa flere ting på plass :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nettopp spist hjemmelaget Thai mat ilage samboern så nå ligg vi på hversin sofaen å spise iskall vannmelon å får me oss tv2 nyheiter:))

Hvordan overtaler dere gubben til p gjøre ting klart?

Har en leandervogga hygge stående på gulvet- JEG VIL FÅ DEN OPP i TaKet!!!! Og er den opp, men det er jeg vist den eneste som syns. Gubben, som er snekker, blir irritert når jeg "maser" om disse tingene;)

Er forresten SÅÅÅÅ trøtt i dag!! Orker bare ingenting!!! Minsten er feber syk og har grått over hodepine i flere ganger i natt- stakkars- det river i et mamma hjerte. Så tulla må pent vente til storebror er frisk, er ikke klar formål reise fra han nå så skral som han er;)

Slengt meg på sofaen med en iskaffe etter første time med modningsakupunktur. Snuppa og mannen sitter i badekaret og har vannkrig med vannpistoler. Koser meg med og høre på ei lita jente med latterkrampe ;)

Akkurat lagt meg på sofaen etter en lang dag med jordmortime, akupunkturtime, jobb, skoleavslutning for bonus og en liten opprydding i huset. Kjenner jeg nesten er litt andpusten. Nå blir det rett ut resten av kvelden, lade opp til senvakt i morgen :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Satt meg i sofaen (igjen) etter å ha installert EasyFix basen i bilen. Har ikke testet det før, så fant ut at det var greit å sjekke at alt er som det skal. Er ikke utålmodig jeg, neida ;)

Hvordan overtaler dere gubben til p gjøre ting klart?

Har en leandervogga hygge stående på gulvet- JEG VIL FÅ DEN OPP i TaKet!!!! Og er den opp, men det er jeg vist den eneste som syns. Gubben, som er snekker, blir irritert når jeg "maser" om disse tingene;)

Er forresten SÅÅÅÅ trøtt i dag!! Orker bare ingenting!!! Minsten er feber syk og har grått over hodepine i flere ganger i natt- stakkars- det river i et mamma hjerte. Så tulla må pent vente til storebror er frisk, er ikke klar formål reise fra han nå så skral som han er;)

Her sier jeg bare at da gjør jeg det selv, og det får jeg ikke, så da blir det gjort:p

Her sier jeg bare at da gjør jeg det selv, og det får jeg ikke, så da blir det gjort:p
He he får prøve det;)

Ligger på sofaen og spiser tom og jerry kjeksen til vesla som ligger på rommet sitt og prøver å sove. ;)

Og akkurat nå sitter jeg i sofaen og trykker i meg en hel kurv jordbær! Mannen skulle på butikken og spurte om jeg ville ha noe, og jordbær var det eneste jeg kunne tenke meg. :)

Jordbær! Nam!

Back
Topp