Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig- de vordende storesøsknene bør få litt ekstra kos nå før mamma blir en ammestasjonAkkurat nå slapper jeg og supersnuppa av på sofaen etter middag. Skal snart rydde litt, skal bare sitte her litt lengre først, det er så herlig når snuppa har tid til å ligge med hodet i fanget mitt.
Åhhhh unner deg det og misunner deg detLigger og hviler på sofaen med 8 dager gammel gutt oppå meg Har vært på en koselig trilletur i dag
Det spiste jeg også før jeg hvilte middagAkkurat spist EN HALV ????? big one :O
Presser ikke lite på fra før av liksom
Her sier jeg bare at da gjør jeg det selv, og det får jeg ikke, så da blir det gjortHvordan overtaler dere gubben til p gjøre ting klart?
Har en leandervogga hygge stående på gulvet- JEG VIL FÅ DEN OPP i TaKet!!!! Og er den opp, men det er jeg vist den eneste som syns. Gubben, som er snekker, blir irritert når jeg "maser" om disse tingene
Er forresten SÅÅÅÅ trøtt i dag!! Orker bare ingenting!!! Minsten er feber syk og har grått over hodepine i flere ganger i natt- stakkars- det river i et mamma hjerte. Så tulla må pent vente til storebror er frisk, er ikke klar formål reise fra han nå så skral som han er
Venter ei tulle 4. Juli 2013
He he får prøve detHer sier jeg bare at da gjør jeg det selv, og det får jeg ikke, så da blir det gjort