Hva gjør du NÅ?

Sitter sulten på sofaen med en so ende baby på fanget, mens jeg prøver å holde eldsta unna plantene mine. Uroligheten øker nu som forkjølelse er på vei ut, men fins ikke et snev av fint vær ute...o_O
 
Sitter i go'stoln med en kopp kaffe og nyter at begge ungene er lagt. Skal drikke ferdig kaffen, så skal jeg begi meg ut på et nytt strikkeprosjekt.
 
Sitter på et mørkt soverom med en sovende baby i armene :) Våknet etter steĺl og amming klokka halv 8 og bare gråt, litt luft i magen og veldig overtrøtt... Nå har hun endelig sovnet i armene mine, så var det bare å tørre og legge henne ned :p
 
Ligger på hotellet. Tatt en pils men skal sove...vel prøve å sove . Skal tidlig opp i morgen. Det vil bli en lang dag:p
 
Venter på lille skal våkne. Har for andre natten på rad sovet hele natten. Dvs fra kl 20-06 da har jeg måttet vekke henne for amming pga spreng, også sovner hun igjen! Jeg har en sovebaby :)
 
Venter på lille skal våkne. Har for andre natten på rad sovet hele natten. Dvs fra kl 20-06 da har jeg måttet vekke henne for amming pga spreng, også sovner hun igjen! Jeg har en sovebaby :)
Heldig du er! :D

Her våkner vi hver 1,5-2 time om natten!! Veldig slitsomt :p
 
Tar det endelig med ro nu som storesøster tegner og lille E ligger i babygymmen og koser seg :)

Edit: Stryk det, nu hørt jeg han kom med en eksplosjon i buksa... 'Kan vel ikke ha så lite å gjøre da mamma.' Tipper jeg han tenkte :p
 
Sitter å ser på Superoppusserene med en sovende baby i armene :) Merker at hun har fått vaksine i dag. Sov fra halv 9 til 10, da måtte jeg vekke henne til time på helsestasjonen. Sovnet igjen klokka 11, og sov til kvart på 1. Våknet og gråt, så fikk mat og sovnet igjen i armene mine. Litt sutring innimellom, men sover enda:)
 
Ligger under dyna med frøkna i nestet og verdens beste på andre siden av henne :) natta!
 
Back
Topp