hva gjør du i værdagen?

4mann

Blir kjent med forumet
jobb/fritid?

jeg er hjemmeværende friluftsentusiast frivillig i rødekors og speiderleder koser meg med mann hund og barn :woot:
 
Tobarnsmor x2 trassalderen er jobb i seg selv haha :p
Jobber i bhg og stortrives med det, kjenner kroppen og kvalmen og trøttheten tar på, med lite ork hjemme :) :(
 
Er kjærste og tvillingmamma. Jobber i media.

Vi har nylig kjøpt oss seilbåt, så det bedriver vi tid på. Samt friluft og trening. Vi elsker skogen, teltturer, og slikt.

På vinteren er det slalåm og frikjøring som står høyest i helgene. :)
 
Jeg er frisør, å driver min egen salong. Så det meste av tid går egentli med på det og jenta mi:p I helgene er vi glade i å gå ute på tur i skogen, men jeg er også veldi flink til å ligge rett ut på soffan om muligheten byr seg :happy:
 
Jeg jobber som ped.leder i barnehage, fulltid. Og studerer pedagogikk 50% ved siden av.

Er mamma til en aktiv femåring, vi elsker å stå på ski på vinteren og dra ut med båten om sommeren.

Er lite fritid igjen til "bare meg", men de dagene jeg har litt tid til overs liker jeg å male :-)
 
Jeg har to barn, så dagene går til dem og jobb. :) Jobber på et sykehjem. Fritiden (den lille som er) Blir brukt ute. Enten i skogen i nærområdet, eller i egen hage med venner. Prøver å trene (haha) innimellom. :)
 
Studerer vernepleie på høgskolen, og prøver å ta lappen. Og lillesnuppa, hus, høner og katt, og mannen da :P
 
Er utdannet adjunkt og jobber 60% dette skoleåret samtidig som jeg studerer 30 studiepoeng norsk 2 (lese og skriveopplæring). Er gift og har tvillinger på snart 6 år.
Største interessene: portrettfoto og fjellturer
 
Jeg er sekretær, har samboer, 1 barn og hund. Veldig glad i friluftsliv og turer. Liker å hekle og sy. Samt at jeg elsker å være kreativ å lage alt mulig rart :happy:
 
Driver eget firma.
Samt at jeg er personlig assistent 6 timer pr. Uke.
Har en sønn på 6 år, samboer og 2 hunder. En Amerikansk bulldog og en pomeranian. :-)
Vi bor veldig nærme sjøen og skogen er bare noen få meter bak oss. Så vi er ofte i skogen med hundene og sønnen.
På sommeren er vi mye ute på sjøen og elsker lukten av sjø, tang og tare.
Kan ikke si vi er veldig aktive utenom helgene, da samboer jobber som maskinfører og har ukurante arbeidstider og mye overtid. :-)
 
Er 3 barnsmamma,samboer med ett bonusbarn og jobber som frisør :) Fritida går til trening og familie/kjærestetid:happy: men akkurat nå føles det ikke som det finnes fritid for jeg vil bare sove:p
 
Jeg jobber i barnehage, som det som før het førskolelærer 2. Har ingen barn fra før. Første gang jeg er gravid og det på første forsøk! Så dette er veldig nytt og spennende! :)
 
Har samboer, gravid med første barnet for begge, jobber på flyplass. For øvrig går dagene i strikking, trening, tv-titting og er generelt flink til å slappe av:p
 
Jobber som sykepleier, har ingen barn fra før. Fritiden går som oftest på trening, venner, familie og kjæreste, men nå har jeg nok med å komme meg gjennom arbeidsdagene. Kvalm og trøtt stort sett hele tiden :P
 
Back
Topp