Hva gjør du i kveld?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Ligger pal på sofaen etter noen timer bak symaskinene. Guttungen er nybadet og kom og ville kose Mamman sin! Herlig!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har akkurat våknet i senga mi, og er dødssliten... men må vell stå opp og rydde bort det jeg shoppet i dag:)

termin 21.07.2013

Nå har jeg akkurat satt meg i sofaen og skal se "allsang på grensen".. Har vært å kjøpt meg ny gardiner til stua, vasket, strøket og hengt opp dem, vasket hele 1 og 2.etg, vasket to maskiner med klær og hengt opp, pakka 1/2 fødebagen og hengt opp sengehimmelen på senga til vesla! Da føler jeg at jeg har gjort nok i dag :p

Termin 7.juli

Sitter i sofaen og vurderer om jeg skal få ny lakk på tåneglene :p

Nå har jeg akkurat satt meg i sofaen og skal se "allsang på grensen".. Har vært å kjøpt meg ny gardiner til stua, vasket, strøket og hengt opp dem, vasket hele 1 og 2.etg, vasket to maskiner med klær og hengt opp, pakka 1/2 fødebagen og hengt opp sengehimmelen på senga til vesla! Da føler jeg at jeg har gjort nok i dag :p

Termin 7.juli
Må si du har energi på slutten:)

termin 21.07.2013

Bytter på sitte i sofaen og måtte opp å gå... håper dette er starten på noe, men han lurer meg vel bare IGJEN :(

Jeg sitter i sofaen og hekler et par sko til babyen, samtidig som jeg ser på en balje med rene tørre klær som strengt tatt burde legges sammen, hvis jeg gidder.

Akkurat satt meg ned i sofaen etter luking i jordbæra og litt omrokkering og vanning i drivhuset :D

Åååå det hørtes jo snadder ut med jordbær :D MEn kan for min del droppa vanilje sausen , flte og sukker er et must :D

Kveldens spa er unnagjort. Ikke bare bare men det gikk seg til :cool:

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Vedlegg

• 1372361221340.jpg
    1372361221340.jpg
    21,9 KB · Visninger: 29
  • 1372361235561.jpg
    1372361235561.jpg
    56,4 KB · Visninger: 29
Nå har jeg laget kort og pakket inn gaven til mammi som fikk gutten sin i går. :)
Så tenkte jeg å prøve meg på denne heklekanten på omslagsjakka vi strikket på samstrikk, men jeg klarer ikke komme helt i gang.
Må prøve å se en heklevideo igjen kanskje....

❤Termin 10 juli❤

Har nettopp kommet hjem fra en fantastisk treretters med mine foreldre! Var utrolig deilig!:D Men gleder meg til å kunne nyte maten med vin og blodig kjøtt igjen....

Nå har jeg laget kort og pakket inn gaven til mammi som fikk gutten sin i går. :)
Så tenkte jeg å prøve meg på denne heklekanten på omslagsjakka vi strikket på samstrikk, men jeg klarer ikke komme helt i gang.
Må prøve å se en heklevideo igjen kanskje....

❤Termin 10 juli❤
Dette får du til vettu!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp